Even voorstellen

Hallo allemaal, hier een nieuw forum lid.Mijn naam is Bart en woon in Friesland. Ik werd geattendeerd op Meet en Greet nadat ik al een vraag had gesteld in het forum Octavia 1 :pardon:. Maar bij deze maak ik het goed :bloemen:. Ik rij ongeveer 10 jaar Skoda met een kleine tussenstap van 4 maanden in een ander merk. De eerst was een Fabia de tweede een Octavia sedan en rij nu een Octavia RS combi van 2003. Het is een fijne auto(ben er erg blij mee) en voor mij een goede caravan trekker. Ik hoop hier nog veel interessante dingen tegen te komen. Vr grt.

gbbosma

Forumguru
Toetsenbord is oké @ertromp ;). Fijn dat je om de vertaling vraagt, maar zo moeilijk is het toch niet?:tongue: Rustig na lezen :lezen: en je komt een heel eind.....

Maar Hier komt ie; Fijn om te horen dat je ook uit Friesland komt. Mooie Skoda heb je en misschien zie ik je nog eens rijden.

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Bart, en misschien doe je nog hier nog ideeën op, om je Skoda nog fijner/mooier te maken.

Bedankt allen. @ ertromp bedankt voor het vragen voor de vertaling van gbbosma :bloemen: anders had ik het zelf moeten doen :deuk:. @gbbosma ik woon wel in Fryslan, maar ben eigenlijk een "hollander" hoor :jaja:. Maar zonder gein, begreep de tekst wel hoor.

Hallo allemaal,

Weer terug van weggeweest :D
Ben zo'n 3 jaar niet op het forum geweest, omdat ik "vreemd" ben gegaan met een ander merk :bloos:
Een paar jaar geleden dus over gestapt naar een Hyundai Tucson van 2007 omdat wij i.v.m. wat lichamelijke problemen een hogere instap wilde.
Eigenlijk willen wij wel weer terug naar een Skoda ( toch ook wel spijt de Octavia te hebben weg gedaan) , maar met dan een hogere instap.
Onze voorkeur gaat eigenlijk nu uit naar een Skoda Yeti 1.8 tsi 4x4, dit omdat wij ook regelmatig een caravan te trekken hebben en een 4x4 lijkt me ook gewoon een leuk speeltje :thumbsup:
Dus kom ik nu weer eens regelmatig op het forum kijken, zeker om wat info te verschaffen over de Yeti natuurlijk.
Misschien vind ik ook wat tips over waar ik op moet letten bij aanschaf.

Grt Bart

Bovenaan Onderaan