even voorstellen

Hallo mede Skoda rijders,

ik ben Klaas uit Bunschoten,sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Skoda Octavia 1.6 GLX 1998 in de mooiste kleur Zwart mett.

auto heeft nu 148.300 gelopen en ziet er netjes uit van binnen en buiten, ik hoop er lang plezier van te hebben, iets wat de VW techniek me denk ik wel garandeerd!

ik zal zo ff een foto plaatsen die op de advertentie stond, maar ik wil als het weer eens een keertje lekker weer is een paar mooiere foto's plaatsen

gr. skoda octaviafan2

owjah leeftijd maakt me denk ik tot de jongste skoda rijder van NL, ben namelijk 20 en geboren op 11-01-1986

de auto:

Blacky

Forumguru
Welkom op het forum. Veel rij en lees plezier
cool.gif

Chris

Lid
Welkom!

Je zult waarschijnlijk geen spijt hebben van je aankoop, ik heb er al 4 gekocht! Heb toen ik 20 was meer naar golfje's gekeken (toen was het nog de Skoda Foreman!), maar in 1996 op de Rai al de eerste octavia gezien en was er toen al een beetje gek van! Helaas pas de eerste in 2003 gekocht, had ik dat maar eerder geweten!

Mvg,

Chris

dank voor de leuke reacties, golfje is leuk maar hebben bijna alle jongeren al... dus op zoek naar iets anders zeg maar, maar wel met een beetje uitstaling en zwart natuurlijk

Chris

Lid
Beste,

toen ik twintig was zou een jongere zeker geen skoda gekocht hebben, meest populair was toen de golf en de 205. Ik vind het geweldig dat Skoda nu zover staat dat ook jongeren hem mooi vinden!
Goede keuze nogmaals, en laat ze maar lachen (dat zijn idioten die nog 20 jaar achter lopen). Iedereen op dit forum weet wel beter!

Mvg,

Chris

dat plezier zal zeker lukken, ben afgelopen donderdag naar duitsland geweest, auto gaf geen kick, en zuinig! gem. 6.6l op 100km, en 90-100kmu in z'n 5 dan rijdt ik 5.0l op 100km, ongelofelijk, ben zeer trevreden!

Bovenaan Onderaan