Even voorstellen

Draxoj

Lid
Hallo allemaal,

Na weer een ruime tijd in mijn Volvo v50 te hebben gereden was het wat tijd voor wat anders. Na lang wikken en wegen uitgekomen op de Skoda Octavia 1.6tdi greentech elegance bsnline uit 2010. Merkte dat de Volvo af en toe te klein werd voor het gezin. opvallend weinig ruimte achterin. Mag mijn nieuwe bolide maandag ophalen. Heb stiekem al lekker rond gekeken op het forum en dat heeft me zeker geholpen met de keuze maken. Bedankt daarvoor alvast.

Tot Horens!
11407235_733648356744193_879986345711530457_n.jpg

Altos

Banned
Welkom! plaats je ook foto's als je hem hebt?

*edit: ik was te snel :D

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom @Draxoj :bloemen: Binnenruimte is veel verschil met een V50, buitenafmetingen zullen niet zo heel anders zijn.
Overigens wel gaaf zo'n kentekenplaat in morse tekens.:D

punicajack

Actief lid
Welkom!

Grappig wij hadden eerst een V50 overwogen, maar puur op binnenruimte afmetingen hebben we daar in eerste instantie niet naar gekeken. Toen we in onze O2C gingen proefrijden waren we meteen verkocht. Dus ik kan je keus beamen:D veel plezier ermee

Draxoj

Lid
Bedankt allemaal voor het warme welkom. @punicajack Ja ik heb echt wel plezier gehad van mijn v50. Maar zo weinig ruimte afgezien van de kofferbak. Daarna heb ik nog objectief gezocht naar een andere station. Kwam ik snel op de Octavia uit. Paar proefritten gemaakt met enkele. De mooie praatjes van de dealers weer aangehoord en uiteindelijk tot een mooie deal gekomen!

Bovenaan Onderaan