Even voorstellen

foxxie2

Senior Member
Ik zal mij bij deze dan ook maar voorstellen. Ik ben Theo Vos en komt uit de flevopolder.
Rijd sinds kort een octavia uit 2010. Hier voor een bora gehad die sommige misschien wel kennen.
Daar voor een caddy gehad. En me eerste auto was ook een skoda. En wel de felicia pickup.
De octavia is ook al wat gepersonaliseerd. Zal direct wat foto's erbij doen.

Dit was de voorganger
Foto650-4TE7PW3Y.jpg

Foto1k0-HP3MAXIY.jpg

En de octavia:
Foto720-6HYCMN4Y.jpg

En zoals die er nu bij staat:
Foto720-MWLJPM6O.jpg

Taffy

Forumguru
Welkom hier.
Bora was euhm..... apart zeg maar ;)
Benieuwd naar hoe je de Octavia nog verder gaat personaliseren

Cordoba

Forumguru
Welkom Theo. Volgens mij de eerste O2 hier met een honingraat grille (bij de O3 zijn er meer). Rode remklauwen zijn toch ook niet origineel?

foxxie2

Senior Member
Welkom hier.
Bora was euhm..... apart zeg maar ;)
Benieuwd naar hoe je de Octavia nog verder gaat personaliseren

Ieder zijn smaak toch. Ben niet van meelopen. En wil graag beetje anders doen

Welkom Theo. Volgens mij de eerste O2 hier met een honingraat grille (bij de O3 zijn er meer). Rode remklauwen zijn toch ook niet origineel?

Is ook niet ook niet origineel. Maar de horizontale en verticale gril vond ik niet mooi. En dit maakt iets sportiever. De auto was van mijn schoonvader en die wilde rode klauwen. Zijn ondertussen donker blauw. En op zijn fabia 3 heb ik ze weer rood gemaakt.

Welkom en knappe Bora, ben al benieuwd hoe je je O2 er gaat laten uitzien. :thumbsup:

Dankjewel. We proberen er wat van te maken en moet functioneel blijven voor vrouw en kleine

Taffy

Forumguru
@foxxie2 Je hebt gelijk hoor, opmerking was ook niet zo zeer negatief bedoeld.......:troost:
Vandaar dat ik ook benieuwd ben hoe je de Octavia verder gaat upgraden :jaja:

Bovenaan Onderaan