Even voorstellen

Een Goede dag

Mijn naam is Raymond ik ben 42 jaar en ik woon in Maastricht.
ik heb een vriendin van 38 jaar en een kind van 7 en onze hond "Fred" ( Beagle ) van 5 jaar

Ik heb 2 weken geleden een Citigo besteld, de productie zou zijn in de week van 7-09-2015 en de aflevering verwachten ze in de week van 21-09-2015.

Het is voor mij de eerste keer dat ik Skoda ga rijden dus ben benieuwd hoe het mij bevalt.

Ik heb hiervoor hoofdzakelijk Ford gereden. Ik ben ook lid van de Ford Mondeo Club Zuid en ben daar de penningmeester van.

Je zou dan denken waarom bestel je dan een nieuwe Skoda ?

Nou om heel eerlijk te zijn.......... de prijs :itwasntme:

voor 1 hele Skoda heb je een halve Ford en een halve auto rijdt niet zo prettig :D

ik ben regelmatig op meetings zowel door eigen club als door 3e georganiseerd.

Zodra mijn Citigo is afgeleverd zal ik een status update geven met foto's en logboek

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Raymond. De Citigo ga je naast de Mondeo rijden, of in plaats van de Mondeo? Hoewel Citigo best ruim is voor zo'n kleine auto, zal ie met een dochter van 7 en een hond toch niet overdreven groot zijn, zeker als er bijvoorbeeld ook een flinke lading boodschappen mee moet.

@Cordoba

het is een vervanging van de Mondeo, de Citygo is een heel stuk kleiner dat klopt maar het is tot nu toe zelden voorgekomen dat hond en dochter samen meegaan, meestal zit ik alleen in de auto.

ik ben bang dat het inderdaad effe wennen wordt
want ter vergelijking .

Ford Mondeo vs Skoda Citygo :

Ford Motor v6 24 kleppen 230 pk ( getuned ) automaat verbruik 1 op 8,5 belasting 188 euro per 3 maanden

Skoda Citygo Motor 3 cylinder 12 kleppen 60 pk schakel verbruik 1 op 20 ( geschat ) belasting 77 euro per 3 maanden

dus wordt afstrepen kosten tegen gemak. :greedy:

bedankt voor de tip, ik zal er eens over nadenken. Maar laat het dan wel pas doen na de eerste beurt ( 15.000 km )

Bovenaan Onderaan