sjermie
Lid
Een Goede dag
Mijn naam is Raymond ik ben 42 jaar en ik woon in Maastricht.
ik heb een vriendin van 38 jaar en een kind van 7 en onze hond "Fred" ( Beagle ) van 5 jaar
Ik heb 2 weken geleden een Citigo besteld, de productie zou zijn in de week van 7-09-2015 en de aflevering verwachten ze in de week van 21-09-2015.
Het is voor mij de eerste keer dat ik Skoda ga rijden dus ben benieuwd hoe het mij bevalt.
Ik heb hiervoor hoofdzakelijk Ford gereden. Ik ben ook lid van de Ford Mondeo Club Zuid en ben daar de penningmeester van.
Je zou dan denken waarom bestel je dan een nieuwe Skoda ?
Nou om heel eerlijk te zijn.......... de prijs
voor 1 hele Skoda heb je een halve Ford en een halve auto rijdt niet zo prettig
ik ben regelmatig op meetings zowel door eigen club als door 3e georganiseerd.
Zodra mijn Citigo is afgeleverd zal ik een status update geven met foto's en logboek
Mijn naam is Raymond ik ben 42 jaar en ik woon in Maastricht.
ik heb een vriendin van 38 jaar en een kind van 7 en onze hond "Fred" ( Beagle ) van 5 jaar
Ik heb 2 weken geleden een Citigo besteld, de productie zou zijn in de week van 7-09-2015 en de aflevering verwachten ze in de week van 21-09-2015.
Het is voor mij de eerste keer dat ik Skoda ga rijden dus ben benieuwd hoe het mij bevalt.
Ik heb hiervoor hoofdzakelijk Ford gereden. Ik ben ook lid van de Ford Mondeo Club Zuid en ben daar de penningmeester van.
Je zou dan denken waarom bestel je dan een nieuwe Skoda ?
Nou om heel eerlijk te zijn.......... de prijs
voor 1 hele Skoda heb je een halve Ford en een halve auto rijdt niet zo prettig
ik ben regelmatig op meetings zowel door eigen club als door 3e georganiseerd.
Zodra mijn Citigo is afgeleverd zal ik een status update geven met foto's en logboek
Laatst bewerkt: