Even voorstellen

djurre

Lid
Hallo beste lezer,

Na 1,5 jaar mijn Renault Megane Estate terug moeten geven aan de leasemaatschappij gezien de auto op elektrisch gebied eigen leven ging leiden en mij 2x bijna het leven heeft gekost.

Renault komt er niet meer in, na rond kijken informeren gekozen voor de Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Businessline Style Racing Blue

Deze komt hopelijk rond half december.

Hopelijk ga ik veel leren in deze groep.
 

djurre

Lid
Met 120km rijden, de koppelingdruk viel weg, de auto dacht dat hij uitstond, stuurbekrachting weg/ stuurslot erop , remdruk na paar keer remmen weg en met 70 km per uur op file afrijden. Met moeite de auto de vangrail in weten te drukken om niet minimaal 20 autos aan te drukken.

2 weken weg schadeherstel / dealer.

Auto opgehaald, geparkeerd, volgende morgen startmotor stuk.

Augustus, rij op de snelweg , lampje hill control begint te branden met melding controleren, nog een melding erachter achteraf controleer ESC. Ik nam een flauwe bocht en raakte in overstuur en onderstuur waardoor ik 180 graden op de weg stond en de vangrail raakte. Stabiliteit uit de auto.

Renault expertise erbij , maar deze leverde onzin rapport op die niemand geloofde , alles bestond uit hypothese en stomste was dat ze niet mijn auto getest hebben, maar auto die net 5 dagen op kenteken stond en bouwjaar 2015.
 

Cordoba

Forumguru
...Renault expertise erbij , maar deze leverde onzin rapport op die niemand geloofde , alles bestond uit hypothese en stomste was dat ze niet mijn auto getest hebben, maar auto die net 5 dagen op kenteken stond en bouwjaar 2015.

Dat is gewoon de 'Franse slag'.

Welkom@djurre Skoda/Vaggroep kan kuren hebben, maar zo zout heb ik het nog niet gehoord. Meest linke wat ik bij Skoda heb gehoord zijn auto's die wat vroeg in de automatische noodstop duiken, door bijvoorbeeld een auto die even voorlangs schiet, of door slecht afgesteld systeem. In elk geval veel veilige km's in de O3 gewenst.
 
Bovenaan Onderaan