Even voorstellen

DavidV

Forumguru
Hoi,

Ik ben David en woon in België. Mijn eerste leasewagen was een Audi A4 Berline uit 2011, en momenteel kijk ik uit naar een nieuwe leasewagen. Omdat ik liever een volledig uitgeruste wagen heb, dan een kale premium wagen, ben ik bij Skoda uitgekomen. Ik lees al een tijdje mee op het forum, en heb onlangs besloten om de Skoda te gaan bestellen, dus hoog tijd om me voor te stellen. De passie voor auto's heb ik al sinds mijn kindertijd. Die passie heeft me uiteindelijk in mijn job ook nog de verantwoordelijkheid over een wagenpark van 150 wagens opgeleverd, en nadien ook een eigen leasewagen. Momenteel manage ik geen fleet meer, en moet zeggen dat met de komst van de leasewagen (en de beperkte keuze die daarmee gepaard gaat), de passie voor wagens ietswat verminderd is, al volg ik autosport nog steeds vrij actief.

Tot later op het forum,

David

Cordoba

Forumguru
Welkom David. Welke tak van autosport volg je vooral? (ik neem aan dat je niet alle race, en rallye klasses kunt volgen, en dan heb je ook nog takken als autocross en trucktrekken (equivalent van trekkertrek).

DavidV

Forumguru
@Cordoba Nu nog hoofdzakelijk F1 en WRC, en de lagere single seat klassen waar de Belgen iets in betekenen, zoals Stoffel Vandoorne in de GP2. Vroeger ook tourwagens en endurance klasses, maar volg ik nu minder. Heb ook nog enkele jaren zelf online geraced op behoorlijk niveau (maar heb dat ondertussen verruild voor modelbouw vliegtuigen). Dat laatste geeft me wel een noodzaak om een zo groot mogelijke laadruimte te hebben, vandaar dan weer de Superb Combi ;)

Bovenaan Onderaan