Even voorstellen

Door rutger0706 ben genoemd. Ik ben een van zijn opa's en ben sedert 2004 aan de skoda. Eerst een fabia, daarna nog een fabia. Steeds nieuw. Daarna in 2008 een tweede hands octavia met (oude) automaat. Vervolgens in 2009 een gloednieuwe octavia hb en als klap op de vuurpijl mijn huidige octavia combi uit 2011. Ik rijd nu nog maar 12000 km per jaar, dus voorlopig geen andere auto. Omdat ik steeds nieuw reed, heb nu pas mijn eerste keuring gehad. Ik ben tevreden over de dealer en het onderhoud wat daar gepleegd wordt. Ik heb wel begrip voor mensen die hun heil buiten de dealer zoeken. Vaak goedkoper en als je een goede vakman treft kan het prima uitpakken. Ik deed vroeger niet anders. Weinig geld, dus altijd oude auto's !
Ik volgde het forum soms al. Door mijn kleinzoon ben ik nu dus aangemeld. O ja, ik woon evenals mij kleinzoon in Zoetermeer.

Cordoba

Forumguru
Welkom Bert:bloemen: Wat vakman betreft: ook bij de dealer moet je geluk hebben, er zijn helaas behoorlijk wat dealers die geen verstand van zaken hebben, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de (hoofd-)dealer in Zoetermeer zelfs onder de prutsers een amateur is. Het Skodaservicepunt in Zoetermeer is in elk geval in staat om de juiste onderdelen te bestellen en in één keer. De hoofddealer in Zoetermeer kan dan niet en ook het oplossen van simpele storingen of het uitlezen van foutcodes lukt zelfs de chef-monteur niet. (waar dat bij een Vag-dealer van een ander merk in 5 minuten gepiept is)

Omdat ik destijds in Den Haag woonde, komen mijn auto' s daar vandaan en ga ik erheen voor service. InZoetermeer ben ik een keer geweest om te informeren over inruil. Het antwoord was zo onbevredigend dat direct naar Den Haag reed, waar de inruil en aanschaf van mijn huidige Skoda in een half uur geregeld was.

Bovenaan Onderaan