Even voorstellen

Voordat ik meteen begin te vragen zal ik me even voorstellen :jaja:

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Skoda Octavia combi 1.2 TSI Elegance Businessline DSG-7 uit 2011 met 43K op de teller opgehaald.
Hiervoor altijd diesel gereden. Als laatste een Volvo V50 D2 uit 2010. Deze heb ik ingeruild vanwege de beperkte bagageruimte.
Wat een zee van ruimte heb je achterin een Octavia. Met 2 kleine kinderen moet er toch veel mee voor een weekendje weg of vakantie en dat kreeg ik niet meer achterin de Volvo.
Ik heb al veel nuttige tips op dit forum gevonden (onder andere over het monteren van een trekhaak wat ik binnenkort eens ga doen).
Ik verwacht er zo'n 20K tot 25K per jaar mee te rijden.

Eerste ongemakje heb ik er ook al mee ervaren. Het CD/DVD loopwerk van de Columbus lijkt defect en neemt geen disc mee naar binnen. Ik verwacht dat dit nog wel binnen de garantie wordt verholpen.

Gr.

Joost

Oknot

Forumguru
Welkom en hopelijk valt het idd onder de garantie en zo niet heb je gelukkig altijd nog je sd slot.

Welkom en hopelijk valt het idd onder de garantie en zo niet heb je gelukkig altijd nog je sd slot.

Voor muziek inderdaad geen probleem, maar ik kwam er achter toen ik de kaarten van V7 naar V12 wilde updaten. Ik heb nog niet gevonden of dit enkel via SD kan.

Bovenaan Onderaan