Thomasd
Lid
Beste Forum leden, mijn naam is Thomas en ben sinds kort de trotse bezitter van een Skoda SuperB. Mijn eerste auto begon al in de VAG met een Volkswagen polo 6N uit 1996. Naar zeer goede ervaring ben ik in de VAG groep gebleven en heb een Seat Leon Topsport 1.9TDI uit 2003 gehad. Echt een top auto en veel KM's meegereden. Helaas is deze auto me ontnomen omdat deze achter op de parkeerplaats is gestolen en bij een ramkraak is gebruikt. Vervolgens moesten we snel opzoek naar een andere auto en met de diefstal en andere ervaringen met diefstal ben ik afgestapt van VAG. Ik heb toen een Volvo v50 gekocht waar ik redelijk plezier van gehad heb. Helaas heb ik er veel dure reparaties aangehad dus naar 3 jaar was ik er klaar mee en ben nu terug bij het oude en vertrouwde VAG!
Ik was met de andere auto's ook altijd lid van fora's om mensen te helpen maar ook zelf informatie in te winnen. Ook met de VDCS kabel kan ik auto's uitlezen en eventueel jullie helpen!
Ik was met de andere auto's ook altijd lid van fora's om mensen te helpen maar ook zelf informatie in te winnen. Ook met de VDCS kabel kan ik auto's uitlezen en eventueel jullie helpen!