Even voorstellen

hi ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Marco, 43 jaar uit Leeuwarden, werk als SAP consultant en goed voor ca 80000 km/jaar. Ik rijd al bijna mijn hele leven ( zolang als ik mijn rijbewijs heb) lease en ben ondertussen ergens met mijn 28 auto bezig. Daar zitten dan ook wat short lease tussen. Erge merkvast ben ik niet naast de nodige VW's ook Opels maar ook Franszozen als Renault en Peugeot gereden als ook Jappanners als Toyota en Honda

Nadat net voor de zomer mijn Megane break Bose versie me voor de 3e keer liet staan met inmiddels 210dkm op de klok was het voor die auto einde oefening. Ik was me toen al aan het oriënteren op een andere auto en was erg vol van de peu 308 Sw in allure uitvoering.

Als tijdelijke auto een Octavia mee gekregen, mijn eerste skoda ooit. Het is een O2 uit 2012 grentech business 1.6 TDI. Wat een heerlijke auto.

In de keuze naar nieuwe auto dus ook maar eens de skoda dealer bezocht. Na in de vakantie een week in de 308 van een maatje van me te hebben gereden was de kogel wel door de kerk. Die 308 had een paar onhebelijkheden waar ik niet mee overweg kon en was de keuze voor de Skoda snel gemaakt.

Week 51 verwacht ik in mijn nieuwe Ocatvia style bussinesline te mogen gaan rijden. Uiteraard deze auto nog aangekleed met alcantara , Hill hold, glazen dak, dab , sunset en een hondenrek. Kan bijna niet wachten.

Ondertussen de sceicento van mijn vriendin ook gelijk maar ingeruild toen deze weer eens niet door de apk heen kwam . Zodoende rijdt zij nu een Fabia2 combi uit 2006 en staan er inmiddels dus 2 Skoda's voor de deur!

Op fit forum keek ik al een tijdje rond , maar nu op deze luie zondagochtend mij dan ook maar eens aangemeld.

Odin

Senior Member
Toch grappig hoe mensen per ongeluk in een Skoda terecht komen en dan blijven hangen.

Welkom hier!

Cordoba

Forumguru
Welkom Marco, en veel veilige km's met de Skoda's gewenst. Als ik je avatar zie, vraag ik me wel af waar dat hondenrek geplaatst wordt.:D

Bovenaan Onderaan