Even voorstellen

Hallo

Ik ben Thierry, ben van Ninove (Bels) en heb een week geleden mijn Leon 5F ingeruild voor een Superb Combi II. Ik ben al even lid van het forum daar ik in het verleden een Superb I had ook.

Ben heel terug naar Skoda te zijn overgestapt. De rammelgeluiden van de Leon maakten mij gek...
Ik probeer zsm wat foto's en stats te posten :-)

En dan hier de eerste foto's en een kleine voorstelling;
Het gaat om een Superb Combi Ambiente 2.0 CRTDI 140pk. Komt van mijn vetrouwde dealer waar ik al zeer lang klant ben (doet Seat en Skoda). Ik had wat schrik voor de kleur (amazonian green) maar tot hiertoe heeft iedereen heel positieve reacties gegeven. (in het echt ziet het er echt beter uit dan op foto.

Voorts heeft ie nog PDC achter, verduisterde ruiten achter, cruise control, dimfunctie speigels, afneembare trekhaak en multifunctioneel stuur + bluetooth. Wagen is van februari 2011 en heeft 88000km op de teller.

Heb al met veel belangstelling de draadjes gelezen over het veranderen van de verlichting naar Led... Mijn Leon had full led verlichting en dat mis ik wel een beetje qua looks :)

20151101_112452.jpg

20151101_112508.jpg

20151101_112536.jpg

20151101_112549.jpg

Taffy

Forumguru
Mooie auto :thumbsup:en inderdaad een kleur die in het echt beter tot zijn recht komt als op foto :jaja:
Veel plezier met je Superb en succes met om-ledden

Odin

Senior Member
Welkom terug! Mooie auto met een kleur die je niet vaak ziet.
Als je toch wat aan de looks gaat doen, zou ik een setje velgen eerder doen dan LED. Er zijn de nodige liefhebbers hier op velgen gebied en meestal heeft iemand wel een knappe set in de aanbieding.

Qua velgen wil ik echt graag op 16" blijven voor het comfort... en dan denk ik niet dat ik nog veel mooier kan hebben ... ? Wil vooral naar led omdat ik niet hou van dat gele licht :)

• Leuk
Waarderingen: Odin

Cordoba

Forumguru
Welkom terug Thierry. Ik verbaasde me even over de overstap van een Leon 5F naar een S2, maar de klachten over rammels bij de 5F lees je inderdaad vaker.
Veel rijgenot met de S2 toegewenst.:thumbsup:

Bovenaan Onderaan