Superb 3 Even voorstellen

louike

Actief lid
Hallo Allemaal,

Tijd om ons voor te stellen, want volgens de dealer is het bijna zo ver: de levering van onze nieuwe Superb III Combi!

Het betreft de lease-auto van mijn vrouw, nadat haar vorige lease-auto gestolen werd (ik rijd zelf met veel plezier een lease-auto van een ander merk), maar we vinden het beiden natuurlijk super leuk en kijken er erg naar uit.

We hebben gekozen voor de S3C vanwege de ruimte, de mooie nieuwe lijnen, en de rijke uitrusting. Wel spannend want we hebben er nog geen meter mee gereden en hem uit de brochure besteld.

Het is een S3C Style Businessline 2.0 TDi 110 kW met een handbak geworden.
De kleur is Business Grey geworden en de wielen zijn 19 Inch Phoenix, met een verlaagd sportonderstel

Deze uitvoering heeft al erg fraaie opties, zoals NAV Columbus, het Canton geluidssysteem, Parkeerassistent met camera, KESSY, etc, maar we hebben toch nog een paar mooie opties mogen selecteren: Geperforeerd Lederen bekleding met stoelventilatie Ivory, Elektrische Voorstoelen, Smart light, Lane Assist, Adaptieve cruisecontrol, Front Assist, DAB tuner, Panoramadak, Travel Assist met verkeersbordenherkenning, Smartlink met wireless, LED interieurpakket, Zonwering voor achterzijruiten.

We hopen dat we geen vertraging oplopen in de levering; deze staat vooralsnog gepland op zaterdag 14 november... getting close!!

Zodra we hem hebben, plaatsen we een fotootje natuurlijk!

Joske

Forumguru
Welkom hier op het forum! Lijkt mij een zéér complete uitvoering :thumbsup: ! Benieuwd naar de foto's ;)

Cordoba

Forumguru
Welkom Louike. Als ik het zo lees, heeft de vrouw een fraaie uitvoering onder haar achterste besteld. :thumbsup:

Bovenaan Onderaan