Even voorstellen

Dag allen. Ik ben Harry, woonachtig in Zuid-Holland en sinds een maand of twee in het bezit van een Fabia combi uit 2006. De vorige auto was een Volvo 940, maar die werd te duur voor het aantal kilometers, dat ik rij. Heel weinig want hij staat meer voor de deur dan dat ik ermee rij. Toen ik besloot hem te verkopen ben ik een wensenlijst gaan opstellen voor een volgende auto en daar rolde de Fabia uit. Buitengewoon tevreden over de auto, eigenlijk lekkerder dan de Volvo (op het zitcomfort na dan).
Heb me altijd op fora aangemeld, want er is altijd wel iets aan de hand, wat ik dan weer het liefst zelf verhelp.
Jullie horen vast van mij

Cordoba

Forumguru
Welkom Harry. :bloemen:De Volvo was ook een combi of was dat een sedan? Brandstofkosten en verzekering/belasting zullen in elk geval een stuk goedkoper zijn voor de Fabia. Ik ben benieuwd welke motorisering je hebt (en van de 1.4 16v versie is zowel een 75 als een 100 pk versie).

Ik weet niet wat je precies wil aan zitcomfort, maar ik heb in de mijne stoelen en achterbank uit een sportieve uitvoering van de Seat Ibiza geplaatst, en dat past gewoon zonder aanpassingen.

@Cordoba Mijn Volvo was ook een Combi, veel groter dan de Fabia, maar niet nodig. Heb hem vier jaar gehad, gewoon om een beetje te prutsen en om mee met vakantie te gaan. nu de eerste zoon uit huis is, wordt er veel en veel minder mee gereden, want dat deed hij meer dan ik. Dus is de Skoda een behoorlijke kostenbesparing, ja.
De Fabia is een 1,4 16V, 75 PK. Ik heb de bestuurdersstoel al opgehoogd met wat opvulstukken en dat helpt al iets, maar ik wil nog verder omhoog. De hoogteverstelling verstelt alleen de achterkant van de zitting en dan ga je steun onder de benen missen. Heb altijd in elke auto geprutst aan de stoel, ook in de Volvo.

Bovenaan Onderaan