Even voorstellen

verbraak

Actief lid
Beste Skoda rijders,

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Ik ben Sjoerd Verbraak en woonachtig in Roosendaal. Voor mijn ouders heb ik (vooral via dit forum) research gedaan naar verschillende auto's Uiteindelijk is het een Skoda octavia III met een 2.0 TDI geworden. Volgende week mogen ze deze ophalen. Persoonlijk ben ik erg onder de indruk van de nieuwe Skoda. Zelf altijd voor vw gekozen maar ik denk dat deze keus voor mij in de toekomst wel eens kan veranderen. :thumbsup:

Nog even een vraag. Heeft iemand toevallig de sticker set gekocht voor de "nieuwe" sleutel en deze nog niet opgeplakt? Ik zou daar graag een scan hebben :)

Alvast bedankt.

Joske

Forumguru
vind ik persoonlijk nu niet zo een mooie stickerset eigenlijk... :lezen:

maar smaak is goesting natuurlijk! ;) succes er mee en laat vooral je creaties hier zien

verbraak

Actief lid
@Joske Ik zal ze zeker posten! Persoonlijk vind ik die set die ik stuurde ook niet de mooiste. Het gaat er mij om dat ik de afmetingen heb zodat ik de kleur en details kan veranderen. Uiteindelijk kan ik uit verschillende kleuren en texturen vinyl kiezen. (zat zelf gewoon aan zwart en donker bruin kunstleer vinyl te denken met ieder hun naam uitgesneden)

verbraak

Actief lid
@edero
Deze heb ik inderdaad ook besteld. Maar ik ben persoonlijk niet echt fan van die silicone covers. Toen ik voor het eerst in de nieuwe superb en octavia zat kreeg ik meteen een beetje het premium gevoel en daar hoort natuurlijk een premium sleutel bij:cool:

Cordoba

Forumguru
Welkom Sjoerd, en straks veel plezier voor je ouders met de Octavia. Andere optie om de sleutels uit elkaar te houden is chromen kapje erop waar ie aan de hanger zit.

Ik geloof dat @ertromp één van de mensen is die deze aanpassing hebben gedaan, en ik dacht dat ie 'm ook hier op het forum had gemeld met een linkje voor het onderdeel.

Edit: linkje naar het topic

12-jpg.39885

Laatst bewerkt:

verbraak

Actief lid
Hmm nee ook niet helemaal wat ik zoek. Ik heb zelf toch maar een setje besteld. Zodra hij binnen is post ik het hier!
Wel bedankt voor alle tips!

edero

Forumguru
@Oknot
Helemaal mee eens, maar voor onderscheid (vader/moeder) wel een oplossing !
Al hebben ik en mijn vrouw gewoon verschillende sleutelhangers (Aaii, wat klinkt dat ouderwets :maakmegek:)

Bovenaan Onderaan