Even voorstellen

Beste leden,

ik lees al een tijdje mee, maar aangezien ik vandaag mijn Superb II in ontvangst heb mogen nemen leek het mij wel passelijk om mij toch maar eens voor te stellen. Dus bij deze; mijn naam is Jasper, 31 jaar en sinds vandaag dus de trotse bezitter van een Skoda Superb II. Voorheen reed ik een S-Max. Dus qua ruimte ga ik er toch wat op achteruit, maar dat mag de pret niet drukken. Mijn vriendin rijdt sinds nov 2015 een Superb (III) Ambition Businessline, dus nu hebben we de oude en de nieuwe mooi naast elkaar voor de deur staan.

Wat info betreffende de auto:
- Komt uit feb 2014
- 47000km gelopen
- 1.6 diesel handbak
- Elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie
- Alcantara bekleding,
- Xenon
- Columbus navigatie

Wat ik er in de toekomst aan wil gaan doen:
- Wellicht wat VCDS aanpassingen, eens kijken wat er allemaal mogelijk is. Momenteel staat needlesweep al aan en 2 piepjes bij openen en 1 bij sluiten. (het betreft volgens mij een demo wagen, dus wellicht heeft de dealer al eea gedaan).
- Verlichting vervangen voor LED verlichting
- Misschien chiptuning (wel via de gerenommeerde bedrijven mocht ik het doen)
- Badges verwijderen

En dan nu even een telefoon fotootje:
Rqn4QYb.jpg

Ik ga zeker nog een plaatje schieten vd beide auto's naast elkaar. Vriendin was ten tijde van deze foto niet thuis, dus nog geen kans gehad. Volgt asap:thumbsup:

Taffy

Forumguru
Welkom hier, mooie auto heb je.
Benieuwd naar de upgrades en foto's van beide wagens...

Bedankt :D

Qua aanpassingen zal er niets gebeuren met de superb III, dat is een leasewagen van haar werk.

Met de superb II heb ik meer vrijheid. Heb deze gekocht met mijn eigen zaak. Dus kan ik lekker zelf over beslissen.

Bovenaan Onderaan