Even voorstellen

TinusPlotseling

Senior Member
Hallo mede Skoda fanaten!!

Inmiddels ben ik een paar weken lid en zal ik mij dus nog even netjes voorstellen!
Ik ben Martijn 29 jr en woon in binnenverlichting (is maar 1 lampjent mijn Einzelmanna Fabia heb aangeschaft leek het mij verstandig omtrommeln lid te worden jullie hebben mij al aardig geholpen door verschillende Led projecten waarvoor dank!! Ik heb een Fabia uit 2011 met weinig opties vergeleken met sommige hier maar met mijn elektrische ramen voor, cruise controlletje en airco redt ik mij prima!!
inmiddels heb ik al wel zelf het een en ander geknutselt aan de auto namelijk
- Einzellman Xenon 8000k
- Mist en stadslicht vervangen door Ledlampen
- uiteraard als eerste de DLR vervangen door prachtige 50 watt ledlampen (aldus mijzelf)
- Groot licht vervangen door Thunder V2 Xenon look.
- binnenverlichting (is maar 1 lampje) vervangen door een rode led, ja chauffeurtje he die zijn dat gewend.
- kentekenverlichting vervangen door led.
- en voorlopig als laatste een zgan setje Skoda Fabia III 16 inch velgen die ik gisteren heb opgehaald.

gisteren toch maar even de Trommelremmen lichtgrijs gespoten alvorens ik deze week de nieuwe velgen en banden ga monteren.
zo toch nog een waslijst haha. Alvast bedankt voor de info afgelopen weken en de komende jaren!!
Met deze Skoda kan ik jaren vooruit dacht ik zo, ben er blij mee!! Mvg

martijn

Cordoba

Forumguru
Welkom Martijn. Overigens voor de binnenverlichting kun je gewoon een unit uit een andere Vagmodel halen op de sloop, en dan met leeslampjes. Is gewoon plug&play, als je er tenminste even op let dat je dezelfde afmetingen van de unit hebt. (er zijn iets van een stuk of 3 verschillende afmetingen)

RefleCs

Forumguru
Welkom Martijn, geniet van ons gezellige forum.

Er loopt trouwens iets niet helemaal lekker in de openingspost ik neem aan dat de binnenverlichting wat lastig wonen is ;):

Ik ben Martijn 29 jr en woon in binnenverlichting (is maar 1 lampjent mijn Einzelmanna Fabia heb aangeschaft leek het mij verstandig omtrommeln lid te worden jullie hebben mij al aardig geholpen door verschillende Led projecten waarvoor dank!! Ik heb een Fabia uit 2011 met weinig opties vergeleken met sommige hier maar met mijn elektrische ramen voor, cruise controlletje en airco redt ik mij prima!!

Chrissel

Senior Member
Welke leds heb je gebruik voor de dagrij verlichting

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Chrissel

Senior Member
Hoi #Chrissel ik heb hiervoor 50 watt ledlampen geplaatst. Heb ze via Xenonlamp.nl. heb ik zeer goede ervaringen mee qua service en kwaliteit.

Bedankt voor de tip!! Weet jij ook welke fitting ik dan moet kopen ? En heb je een foto van het resultaat?

Groetjes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Bovenaan Onderaan