Even voorstellen

Maartenvds

Forumguru
hallo allemaal,

ik ben maarten en ben al een paar keer via google op het fora gekomen met vragen die ik zelf had. Ik heb een account aangemaakt omdat ik ook graag andere mensen wil helpen met problemen. Zelf ben ik echt een fan ben van skoda. Zelf rijd ik een 1.2 Skoda fabia Greenline busines line diesel en staat er nu 105.000 op de teller ik vind het niet erg om vragen te beantwoorden of advies te geven.

Groetjes Maarten

Cordoba

Forumguru
Welkom Maarten. Wat je plannen voor advies en het beantwoorden van vragen betreft: heb je een specifiek onderwerp in gedachten, of meer algemeen?

Maartenvds

Forumguru
Welkom Maarten. Wat je plannen voor advies en het beantwoorden van vragen betreft: heb je een specifiek onderwerp in gedachten, of meer algemeen?

Algemeen mijn eigen ervaring vertellen. Zo kwam ik een topic tegen over all season banden. En ook bepaalde producten die vervangen zijn zoals een EGR klep of een turboslang. Zelf ben ik wel aan het kijken om mijn skoda zo aangenaam en comfortabel mogelijk te maken. Denk hierbij aan xenon koplampen en led interieurverlichting hier zoek ik nog wel wat do en vooral dont's op.

Bovenaan Onderaan