Even voorstellen

Dx3

Lid
Hallo mede forumleden

Ik wil mij even voorstellen ik ben henk kluss en kom uit Meppel.
En ben net nieuw op dit forum en al wat jaartjes skoda rijder alhoewel ik er nog maar twee gehad heb.
Mijn eerste skoda was de fabia greenline fijne wagen overigens en sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een rapid met een 1.2 tsi 90 pk in de kleur moonwhite en de joy uitvoering met het joy pluspakket erbij en de 16 inch antia wielen vond de standaard velgen niet zo mooi.maar wat een verschil zeg tussen de fabia en de rapid vooral de tsi moter ben ik van onder de indruk wat een souplesse en kracht top gewoon.maar naast de skoda hobby heb ik ook nog fotografie als hobby en dan met name auto en natuur fotografie.daarnaast heb ik een eigen zaak in houten meubels.hebben jullie vragen stel ze gerust.

Vrg henk

even in het juiste topic :)
Hoi Allemaal,
hierbij even een hernieuwde kennismaking :D
ik ben Jeroen, 43 jaar en woon in omgeving Utrecht.
Na mijn "oude" octavia te hebben ingeruild voor een Peugeot 508 SW kom ik met hangende pootjes weer terug bij de vertrouwde Octavia. Nu is het voor mij heel duidelijk : Nooit, maar dan ook nooit meer een Peugeot... pffff wat een ellende man! 2 x nieuwe bekleding, de eerste keer al na 1 maand! 3 x nieuwe boardcomputer, en vele storingen. Hiervoor had ik de Octavia uit 2008, en die had na 3,5 jaar 1 keer een garage bezoek buiten de beurten om, een lampje was kapot gegaan:nailbiting:. Nu na bijna 5 jaar moeten rijden in deze mooie, maar slechte auto weer terug op dit forum.

Jullie begrijpen het al, ik heb nu dus weer een Octavia besteld, welke in december op kenteken komt te staan. het is de Octavia Style Business met als extra's het pluspakket, DAB, Panoramadak. Motor : 1.6 TDI DSG, kleur Cappuchino bruin, velgen 18" alaris.

StefanN

Forumguru
even in het juiste topic :)
Hoi Allemaal,
hierbij even een hernieuwde kennismaking :D
ik ben Jeroen, 43 jaar en woon in omgeving Utrecht.
Na mijn "oude" octavia te hebben ingeruild voor een Peugeot 508 SW kom ik met hangende pootjes weer terug bij de vertrouwde Octavia. Nu is het voor mij heel duidelijk : Nooit, maar dan ook nooit meer een Peugeot... pffff wat een ellende man! 2 x nieuwe bekleding, de eerste keer al na 1 maand! 3 x nieuwe boardcomputer, en vele storingen. Hiervoor had ik de Octavia uit 2008, en die had na 3,5 jaar 1 keer een garage bezoek buiten de beurten om, een lampje was kapot gegaan:nailbiting:. Nu na bijna 5 jaar moeten rijden in deze mooie, maar slechte auto weer terug op dit forum.

Jullie begrijpen het al, ik heb nu dus weer een Octavia besteld, welke in december op kenteken komt te staan. het is de Octavia Style Business met als extra's het pluspakket, DAB, Panoramadak. Motor : 1.6 TDI DSG, kleur Cappuchino bruin, velgen 18" alaris.
Juiste rubriek, nu nog een eigen topic

groet Stefan

Bovenaan Onderaan