Even voorstellen

CutoloM

Nieuw lid
Hallo forum leden. Mij naam is Mario. 36 jaar vader van een zoontje van 2.5 jaar en de volgende is op al onderweg:cheer:. Dat is ook meteen de reden waarom ik mijn fabia en helaas ook mijn Ducati monster heb verkocht en meteen als een bezetene op zoek ben gegaan naar een octavia rs tdi. Zo gezegd zo gedaan :D. Dus er staat nu een zwarte octavia rs tdi 2.0 170pk 2008 met 96000 km op de oprit:rockon:

Nu zit ik wel met een paar vraagjes.
Hier gaan we.
- Welke velgen mogen er op in België?Ik zou graag 18 duims hebben. Ik zie het bos niet meer van de bomen. Dit staat op.de papieren van de wagen banden 225/40 R18 92y en wielen 7.5Jx18 ET51
Ik ben niet van plan om elk jaar velgen te wisselen om door de keuring te geraken. Het is blijkbaar heel moeilijk om deze afmetingen te vinden voor 2dehands velgen. De meeste mooie velgen steek 5 x 112 hebben ofwel een ET waarde met een verschil met meer dan 5 punten bv ET 45 en zijn meestal 8 ipv 7.5 breed.

-Ik ben oon van plan om een bezoekje te brengen aan JD Engeering maar natuurlijk moet mijn schatje eerst een onderhoud krijgen.
Ik ben dus op zoek naar een betrouwbare " betaalbare" garagist in de provincie Antwerpen alle tips zijn welkom.

Thanks guys!!!

Cordoba

Forumguru
Welkom Mario. Waarom de keuze voor JD? Het is een goed adres, zonder twijfel voor je RS, maar niet de goedkoopste en ook niet de dichtstbijzijnde vanuit Antwerpen. Misschien anders Vagtechniek in de buurt van Eindhoven overwegen: daar kun je misschien op één dag zowel je onderhoud als tuning regelen (voor beiden een prima adres).

CutoloM

Nieuw lid
Welkom Mario. Waarom de keuze voor JD? Het is een goed adres, zonder twijfel voor je RS, maar niet de goedkoopste en ook niet de dichtstbijzijnde vanuit Antwerpen. Misschien anders Vagtechniek in de buurt van Eindhoven overwegen: daar kun je misschien op één dag zowel je onderhoud als tuning regelen (voor beiden een prima adres).
Hoi Cordoba.
Bedankt voor de tip. Ziet er alvast goed en betrouwbaar uit! Iemand al ervaring bij vag techniek opgedaan ivm tuning en onderhoud?

Cordoba

Forumguru
Ik ga er zelf altijd heen voor groot onderhoud (voor mij 140 km enkele reis) en behoorlijk wat leden hebben hun auto daar ook laten chippen. Mensen die daar hebben laten tunen: volgens mij @Ridley de Fabia van de vrouw van @Corné de Kluijver is daar ook getuned (de vrouw zelf heb ik de laatste maanden hier weinig gezien, heeft wel een account) en zo zijn er volgens mij nog tientallen hier op het forum die daar geweest zijn voor tuning. Er is ook al eens een forummeeting geweest, kortom er zijn hier veel mensen met ervaring met Vagtechniek, zowel voor onderhoud als voor tuning en beiden zowel Nederlanders als Belgen.

Laatst bewerkt door een moderator:

CutoloM

Nieuw lid
Qua onderhoud en herstellingen ben ik in ieder geval al meer dan overtuigd na het lezen van hun website en enkele ervaringen op het web. Wat chiptuning betreft zou ik eerst nog enkele ervaringen van mede rs bestuurders willen vergelijken. Zo Wieso bel ik deze week nog voor een afspraak voor onderhoud. Bedankt voor de tip Cordoba!:thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:

Cordoba

Forumguru
@EdK is van het forum hier, volgens mij de laatste die daar heeft laten chippen (Caddy van de baas), of was er nu alleen een cruise control ingebouwd Ed?
Als je naar je zien hier niet voldoende ervaringen vindt over het chippen bij Vagtechniek, kijk dan eens op Seat-Online.nl daar zijn ze ook forumsponsor, en er zijn zeker in NL meer Seats met een potent motorblok dan Skoda's.

Je kunt ze overigens ook gewoon mailen, daar wordt eigenlijk altijd binnen 1 werkdag gereageerd, en vaak nog veel sneller.

EdK

Forumguru
Alleen CC in laten bouwen.
Werkgever wilde de caddy niet naar 150PK laten tunen...... Jammerrrr maar helaas...
Maar goed collega gaat binnenkort ook CC in laten bouwen in zijn bedrijfs caddy...

Bovenaan Onderaan