Even voorstellen

Spinal

Forumguru
Hallo, Mijn naam is John en ben op verschillende fora actief onder de naam Spinal.
Mijn eerste auto was een VW Golf III, de tweede een Honda Civic coupe parelmoer wit met Greddy turbo kit. Daarna heb ik 8 jaar in een Seat Leon 1.8T 20VT gereden die uiteindelijk over 275pk en 406 Nm beschikt.
Na de komst van mijn 2e zoontje werd het tijd voor wat groters. Mijn oog viel eerst op een Superb II maar de prijs en de wel erg grote afmetingen zorgde ervoor dat dit het niet ging worden. Daarna ging de zoektocht verder naar een mooie Octavia II.
Uiteindelijk heb ik een mooie nette Octavia gevonden en na een proefrit en inruil voorstel van mijn Seat was de koop snel rond
Het is een zwarte Skoda Ocativia II 1.4 TSI businessline elegance geworden. Een goed rijdende, rijkelijk uitgeruste auto. 6 augustus kan ik hem ophalen en ik heb met de verkoper afgesproken dat ik tot die tijd mijn auto particulier mag verkopen voor meer korting op de Skoda en anders wordt de Seat ingeruild. Dus weet je iemand voor mijn mooie Seat dan hoor ik het graag :-)

Mijn Seat

De Skoda (zodra ik de auto heb zal ik mijn eigen foto's plaatsen, deze zijn van de garage)

Spinal

Forumguru
Ik hing hier al een tijdje rond om wat kennis over de Octavia op de doen. Nu de koop rond is zal ik wat meer actief zijn en daar hoort een voorstel rondje bij :thumbsup:

Spinal

Forumguru
Meteen even een klein vraagje stellen hier, zijn er ergens gasveren te koop voor de motorkap? Met zo'n stangen hanessen vind ik niks. De Seat had er twee en dat werkt een stuk prettiger

EDIT: ik heb ze al gevonden op Superskoda.com maar dat is er maar 1, is dat sterk genoeg voor de motorkap?

Spinal

Forumguru
Bedankt.

Vandaag is de Seat verkocht, morgen even bellen met de garage of ik de aflevering van mijn auto naar voren kan halen.

Cordoba

Forumguru
Welkom John. Vragen over techniek (zoals de gasveren voor de motorkap) kun je beter in een apart topic stellen, dan worden ze ook eerder gezien door andere forumleden.

Bovenaan Onderaan