Even voorstellen

Hallo mede skoda rijders!

Ondanks dat ik alweer een tijdje een account op het skoda forum heb, wil ik mijzelf graag even voorstellen;

Mijn naam is Erik, 29 jaar en woonachtig op de prachtige veluwe. Tot voorkort heb ik altijd lease gereden en zowel een Octavia 2 en 3 tot mijn beschiking gehad.
Sinds kort echter gewisseld van baan waar ik zelf een auto mocht aanschaffen en ben, mede door de aanwezigheid van 2 dochtertjes, voor de Skoda Superb 2 gegaan.
Het is een Skoda Superb 1.6 TDI Greenline Ambition Businessline uit 2011, uitgerust met leuke snufjes als elektrische stoelen en elektrische achterklep.
Qua km's zit ze alweer wat hoger en ga ik dit weekend door de 200.000 grens. Ik rij ongeveer 50.000 km per jaar en ben benieuwd hoe lang de Superb mij plezier blijft bezorgen!

Wellicht tot op het forum!

Cordoba

Forumguru
Welkom Erik. De S2 is persoonlijk eigendom, of van de baas? Als het niet je eigen auto is, is de kans groot dat je over 1 of 2 jaar verplicht moet wisselen, en anders bepaal je zelf wanneer je dat doet (en wat uit economisch oogpunt verstandig is).

Bovenaan Onderaan