Even voorstellen

Tees

Donateur
Hallo allemaal,

Na een paar maanden meelezen op dit mooie forum, en al een tweetal reparaties uitgevoerd hebbende naar aanleiding van instructies hier, kom ik me toch maar even voorstellen:

Ties, 32 jaar, woonachtig in het mooie Utrecht, en sinds dit voorjaar voor het eerst autobezitter, en wel van een Fabia I Combi uit 2004 met de 1.4 16V motor (6Y5). Gelukkig in het bezit van twee rechterhanden, en dan is zo'n forum als dit heel erg fijn!

Cordoba

Forumguru
Welkom Ties. Bouwjaar 2004, dus de facelift (met ronde mistlampen, of de uitsparing daarvoor)?

Tees

Donateur
Welkom Ties. Bouwjaar 2004, dus de facelift (met ronde mistlampen, of de uitsparing daarvoor)?

Volgens mij heb ik de pre-facelift, was de facelift niet in 2005 doorgevoerd? Overigens is t verschil ook wel zo minimaal, dat ik even moest kijken...

Cordoba

Forumguru
@Tees Facelift is modeljaar 2004, dus geleverd vanaf najaar 2003 als ik me niet vergis. Mistlampen is makkelijkste herkenningspunt, en de achterlichten: de transpante delen bij de PFL zijn 2 strepen, bij de Facelift zit er een transparant verbindingsstukje tussen. Verder zijn er nog wat kleine verschillen, maar door verschil in uitvoeringen zijn die vaak lastig te herkennen.

Bovenaan Onderaan