Even voorstellen

Na al veel gelezen en gevolgd te hebben op dit forum gister toch maar lid geworden zodat ik ook kan mee 'praten'. Ik mag volgend jaar september een nieuwe leaseauto en bovenaan mijn lijstje staat de Kodiaq 1.4 DSG 150pk Style Business. Mochten de leaseprijzen te duur uitpakken (Alphabet) dan is de Octavia Combi wellicht ook een optie. Genoeg reden voor mij dus om dit forum goed te volgen!

Groetjes,

Arnold

Cordoba

Forumguru
Welkom Arnold. Wel opvallend dat de Octavia het alternatief is voor Kodiaq. (ik zou eerder de Superb of Seat Ateca als alternatief verwachten)

Welkom Arnold. Wel opvallend dat de Octavia het alternatief is voor Kodiaq. (ik zou eerder de Superb of Seat Ateca als alternatief verwachten)

Ik kan me voorstellen dat je dat vind:). Echter, Kodiaq staat bovenaan de lijst! De enige reden waarom ik die niet zou kiezen zou de prijs / netto maandlast zijn. Als ik de Kodiaq te duur vind dan is de Superb dat voor mij ook. Dan zou ik naar goedkopere auto's kijken waaronder dus de Octavia maar de Ateca staat ook zeker in dat lijstje evenals de Mazda 6 Station wat ik ook een mooie betaalbare auto vind al is die best duur in de lease zeker vergelijking met de fiscale waarde.

Bovenaan Onderaan