Even voorstellen

Hoi, ik zit op veel fora en heb op nog veel meer fora gezeten, maar dit is het eerste autoforum en ook de eerste keer dat me gevraagd wordt me even voor te stellen, dus bij deze.
Ik ben Harry van der Wolf. Ik heb een Skoda Octavia 1.2 TSi combi uit oktober 2010, gekocht in april 2011 als belgische import auto.
Ik lees al zo'n 1½ jaar zo nu en dan topics uit dit forum en heb me kort geleden maar eens geregistreerd als lid. Voornamelijk omdat ik net een Joying android 8" head unit aangeschaft heb. Vanmiddag zag ik pas deze sectie.

Bedankt voor ieders bijdragen: een aantal waren zeker nuttig. Ik zal zelf ook proberen wat nuttigs bij te dragen al zal dat meer over software dan auto-techniek gaan, want kennis van dat laatste is vrijwel niet aanwezig.

Wimping

Nieuw lid
Goedemiddag, sinds vorige week ben ik ook lid van dit geweldige forum. Ik heb er inmiddels al uren aan besteed. Ik zie nu pas dat er een "even voorstellen" topic is. Vandaar dat ik mij nu nog even voor wil stellen. Ik heet Wim en woon, samen met mijn echtgenote, in Eindhoven. Ben 64 jaar en in mei 2016 eerder kunnen stoppen met werken. Rij nu mijn 2e Kia cee'd CRDi DCT7 Executive uit 2016 en hoop binnenkort mijn 1e Skoda te mogen ontvangen.

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Goedemiddag, sinds vorige week ben ik ook lid van dit geweldige forum. Ik heb er inmiddels al uren aan besteed. Ik zie nu pas dat er een "even voorstellen" topic is. Vandaar dat ik mij nu nog even voor wil stellen. Ik heet Wim en woon, samen met mijn echtgenote, in Eindhoven. Ben 64 jaar en in mei 2016 eerder kunnen stoppen met werken. Rij nu mijn 2e Kia cee'd CRDi DCT7 Executive uit 2016 en hoop binnenkort mijn 1e Skoda te mogen ontvangen.

Welkom Wim, erg netjes dat je jezelf wilt voorstellen aan ons, alleen doe je het nu in het voorsteltopic van een medeforumlid ;)

Greetz Corné

Bovenaan Onderaan