Even voorstellen

Hoi, Mijn naam is Michel. Ben nog niet in het bezit van een Skoda, maar ben er waarschijnlijk van plan 1 aan te schaffen. Heb al een proefrit gemaakt met een 1.4 16v, maar klopt het dat deze motoren bij het rijden met een snelheid van 100km 3000tpm maken? Rijd nu een 1.6 16v van een ander merk.

Cordoba

Forumguru
Welkom Michel. Je vraag over het motorblok kun je het best even in een apart topic stellen, en vermeld dan gelijk om welk model en bouwjaar het gaat, en welke van de 1.4 16V motoren (die zijn er met verschillende vermogens).

Hoi, Mijn naam is Michel. Ben nog niet in het bezit van een Skoda, maar ben er waarschijnlijk van plan 1 aan te schaffen. Heb al een proefrit gemaakt met een 1.4 16v, maar klopt het dat deze motoren bij het rijden met een snelheid van 100km 3000tpm maken? Rijd nu een 1.6 16v van een ander merk.
Koop van de Skoda fabia gaat niet door. Bij nader onderzoek blijkt dat in de Kuip voor t reservewiel
10 cm water staat en de achterbank aan de onderzijde en de rugleuning zeik nat was. Verkoper zei dat t waarschijnlijk van de hoge druk reiniger komt. Na gegoogled te hebben kom dit vaker voor. Jammer vind t een leuke wagen.

EdK

Forumguru
Verkoper zei dat t waarschijnlijk van de hoge druk reiniger komt.
Grapjas die verkoper.... dus je hebt hem gevraagd waarom ze in hemelsnaam de hogedruk door de achterbak hebben gehaald ??
Dat dit niet normaal is dat is een ieder wel met je eens, maar volgens mij is de oorzaak niet zo schokkend om te laten repareren...
Dus mocht je ondanks probleem het een leuke wagen vinden dan kun je er ook voor kiezen om er een boel eurie's nog van de vraagprijs te praten en de reparatie bij een ander ( of zelf ) uit te voeren en met een waterstofzuiger en ontvochter zelf ff aan de gang te gaan....

Het is een keuze....

Bovenaan Onderaan