Even voorstellen!

• Onderwerp starter Deleted member 26486
  • Startdatum
D

Deleted member 26486

hallo allemaal,

Ik ben Piet, 39, woonachtig op de rand van de Veluwe. Mijn vrouw en ik hebben 2 kinderen, 5 en 6 jaar oud. Ik werk in een technisch-adviserende functie en ben bezig met opstarten van een eigen bedrijfje (hopelijk kan ik dat in later stadium nog eens wat nader toelichten!).

Hobbymatig rommel ik op mijn zolder met modelbouw en radiografische vaar-/voer- en vliegtuigen en geef ik bijles aan basisschoolkinderen die een duwtje in de rug nodig hebben met taal en met rekenen.

In januari 2017 reed ik mijn zilverkleurige Fabia Combi de showroom uit met 22km op de teller. Niet mijn eerste Skoda, wél mijn eerste gloednieuwe auto. Ook wel andere merken overwogen, maar vooral vanwege de ruimte in de kofferbak (die ik écht bijna dagelijks gebruik) én de prettige zitpositie kwam ik op de Fabia uit.

Ik heb de Joy+ met als extra’s een volwaardig reservewiel, speakerset achterin, comfort-pakket en dakdragerset. Naar mijn smaak een supercomplete auto (fabrieks-navi hoef ik nog steeds liever niet).

Nu richting eind oktober staat de teller rond de 10.000km en tot heden een heerlijke, praktische en foutloze auto!

Laatst bewerkt door een moderator:

RonaldSkodiaq

Donateur
Hoi Piet. Welkom op het Forum. Klopt wat je zegt. Er gaat niets boven een losse TomTom. Kaarten, fileinfo, flitsers en snelheid informatie.

Bovenaan Onderaan