Even voorstellen....

Goede avond, ik zal me bij deze even voorstellen. Ik ben Marco arnouts en woon in Eindhoven en sinds een klein maandje in het bezit van een Skoda superb combi 1.8 tsi met dsg automaat uit 2010. Vanwege helaas al binnen 3 weken na aankoop (particulier) kreeg ik al te maken met een lekkage in het panoramadak en vandaar dat ik op dit mooie forum terecht ben gekomen. Gelukkig is de lekkage weer verholpen met helaas €450,- lichter op de bankrekening maar verders is het een geweldige auto met (bijna) alle opties. Binnenkort verlagen dmv schroefset en rondom nieuwe banden, helaas heeft de vorige eigenaar wel 19" wielen eronder gelegd maar bezuinigd op de banden (kinforest) waardoor het lijkt of ik met slappe banden rij, zo'n irriterend rolgeluid dat ik michelin eronder laat leggen. En nog even de dvd laten vrijgeven en dan hopelijk genieten van de auto.

Welkom hier. Dus de afgelopen maand was het nog niet genieten van de auto ;) veel plezier met je Sub!

Dankjewel natuurlijk heb ik van het rijden en hebben van zo'n auto al genoten maar is toch zuur als je binnen 3 weken, ook nog in een periode waarin het gigantisch hard en veel regent het water via je A-stijl naar binnen ziet komen maar hopelijk was dit het enige probleempje

B.Stuurder

Forumguru
Welkom! Dat dakprobleem heb ik meer gehoord, maar verder niet opvallend veel problemen met auto's zoals de jouwe. Dus genieten maar!

Horkje

Forumguru
Welkom Marco uit Eindhoven.

Hopelijk straks veel mooie zonnige dagen om van je panodak te kunnen genieten. En de rest natuurlijk.

Speciale voorkeur voor Michelin trouwens?

Welkom Marco uit Eindhoven.

Hopelijk straks veel mooie zonnige dagen om van je panodak te kunnen genieten. En de rest natuurlijk.

Speciale voorkeur voor Michelin trouwens?

Ja ik kan niet wachten op de mooie zonnige dagen maar michelin is meer geadviseerd door bevriende bandenboer. Zijn stiller dan de conti die ik er eigenlijk op wilde

Bovenaan Onderaan