Even voorstellen

Hoi Allemaal. Ik heet Bob en woon in Breda, ben 52 jaar oud, getrouwd en vader van drie (uitwonende) kinderen. Ik ben sinds 2 weken de bezitter van een Fabia Combi (1.4 75PK) uit 2006 (155K op de teller) als tweede auto binnen ons huishouden. De laatste 5 jaar heb ik een Twingo gereden van 1995 (124K gereden) en die deed het altijd. Tot nu toe stelt de Skoda mij niet teleur en hoop ik er lang in te kunnen rijden. De keuze voor de Combi is vanwege mijn 2 honden die graag naar het bos willen in het weekend. In de Twingo ging dat redelijk maar het gebrek aan achterportieren en ruimte heeft mij doen besluiten een stationwagen aan te schaffen. Aangezien ik fan ben van Duitse auto's vanwege de degelijkheid en markt voor onderdelen ben ik bij de Fabia uitgekomen.

Mijn vrouw rijdt in een Paarse Renault Twingo van 2013. Qua merk en type had zij geen echte voorkeur, de kleur was doorslaggevend.

Canon-Eye

Forumguru
De laatste 5 jaar heb ik een Twingo gereden van 1995 (124K gereden) en die deed het altijd.
Herkenbaar! We hebben 2x een Twingo 10 jaar lang als 2e auto gehad, van 1994 tot 2004 en daarna een verse tot 2014. Geen problemen van betekenis gehad.
Welkom overigens.

Bovenaan Onderaan