Knul
Lid
Hallo allemaal,
Vanaf aanstaande maandag ben ik de ("trotse") eigenaar van een heuze Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline Combi. Hiervoor was ik te vinden op het Mitsubishi Galant forum en op het 306 Forum, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ik mensen daarvan hier tegen ga komen
Dan een beetje over mezelf. In het echt heet ik Martijn, ben 26 jaar oud en woon (nu nog) in het pittoreske Groningen (dus hoop dat de Fabia tegen aardbevingen kan). Heb ondertussen al heel wat doorgelezen op het forum, vooral over alle EGR perikelen waar de 1.2 toch wel bekend (c.q. berucht) om is geraakt. Gelukkig heeft mijn aankomende Fabia de sjoemelsoftware update niet gehad en rij ik bijna alleen maar lange stukken, maar zit er toch over te twijfelen om hem na aanschaf te laten uitprogrammeren.
Komende van een Mitsubishi Galant met 136 benzinepk's is de diesel wel even wennen. Het loopt allemaal een stuk rauwer en maakt best wel wat meer lawaai. De stoelen vielen mij geenszins tegen, en de ruimte is echt verbluffend voor een B-segmenter.
Maar goed, wat snelle foto's, zal er wat meer posten als ik hem gewassen heb (en daadwerkelijk in mijn bezit is):
Volgens mij is het een redelijk "volle" uitvoering:
Ik hoop jullie kennis eigenlijk zo min mogelijk nodig te hebben, maar lurk graag rond en zal hier en daar ook van me laten horen.
Vanaf aanstaande maandag ben ik de ("trotse") eigenaar van een heuze Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline Combi. Hiervoor was ik te vinden op het Mitsubishi Galant forum en op het 306 Forum, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ik mensen daarvan hier tegen ga komen
Dan een beetje over mezelf. In het echt heet ik Martijn, ben 26 jaar oud en woon (nu nog) in het pittoreske Groningen (dus hoop dat de Fabia tegen aardbevingen kan). Heb ondertussen al heel wat doorgelezen op het forum, vooral over alle EGR perikelen waar de 1.2 toch wel bekend (c.q. berucht) om is geraakt. Gelukkig heeft mijn aankomende Fabia de sjoemelsoftware update niet gehad en rij ik bijna alleen maar lange stukken, maar zit er toch over te twijfelen om hem na aanschaf te laten uitprogrammeren.
Komende van een Mitsubishi Galant met 136 benzinepk's is de diesel wel even wennen. Het loopt allemaal een stuk rauwer en maakt best wel wat meer lawaai. De stoelen vielen mij geenszins tegen, en de ruimte is echt verbluffend voor een B-segmenter.
Maar goed, wat snelle foto's, zal er wat meer posten als ik hem gewassen heb (en daadwerkelijk in mijn bezit is):
Volgens mij is het een redelijk "volle" uitvoering:
Ik hoop jullie kennis eigenlijk zo min mogelijk nodig te hebben, maar lurk graag rond en zal hier en daar ook van me laten horen.