Even voorstellen

Hallo allemaal,
ik wil me even voorstellen. Ik ben Arjan en heb vorige week een Skoda Fabia Combi uit 2004 aangeschaft met de onwaarschijnlijk mooie km stand van iets meer dan 66000 originele kilometers. Kan hem de 28e gaan ophalen, de auto krijgt nog een nieuwe distributieriem, olie is ververst, bougies vervangen en ik hoorde tijdens de proefrit wat kraken/rammelen aan de achterkant en ik vermoedde de schokdempers of stabilisatorstangen die vervangen moeten worden, en dit zou geregeld worden. Kortom de auto krijgt een keurige afleverbeurt en wat er vervangen moet worden wordt gedaan.
Hiermee neem ik afscheid van een aantal jaren in Franse auto's te hebben gereden die qua comfort fantastisch zijn maar verder nogal regelmatig problemen hebben gehad. Hopelijk bevalt de Skoda goed en kan ik er een flink aantal jaar weer tegenaan :)

Hakar

Donateur
Arjan welkom op dit forum.
Die Franzosen vergeet je sneller dan je denkt.
Alhoewel ik wij hier nog een P 205 hebben staan, waar ik ook met heel veel plezier in rijdt.

Welkom en gefeliciteerd met je aanschaf! Die is pas net ingereden zeg
Ja absoluut, had ook nog mazzel want de auto was al nagenoeg verkocht aan iemand anders, die zou echter vorige week dinsdag een proefrit komen maken nog en die heeft niets meer van zich laten horen waardoor ik hem alsnog kon aanschaffen.

Bovenaan Onderaan