Even voorstellen

IMG-20180925-WA0004.jpg Hallo allemaal,

Na een tijdje meegelezen te hebben op dit interessante forum vond ik het hoog tijd om mezelf aan jullie voor te stellen.

Mijn naam is Stanley en ik woon in de buurt van Zaandam. Sinds begin dit jaar ben ik in het trotse bezit van een Skoda Octavia combi uit 2016 in de Greentech Style Business uitvoering, voorzien van 18 inch velgen en een fijne 1.4 tsi 150pk motor gekoppeld aan de 7 traps DSG. Afgelopen vrijdag teruggekomen met de Skoda van een vakantie in Zuid-Frankrijk. Wat ben ik ontzettend content met deze auto! Wat een heerlijke, ruime en comfortabele reisauto. Inclusief dakkoffer en auto volgestouwd was het heerlijk zoeven over de route de soleil. Erg blij mee dus! Heb hiervoor diverse andere merken gereden waaronder Peugeot, Opel, Mazda, Ford en Volkswagen.

Verder ben ik 45 jaar oud, getrouwd en vader van 3 kinderen en een liefhebber van auto's. In de toekomst zullen er daarom ook nog wel wat aanpassingen komen aan mijn Skoda, vrees ik zo maar :-) Zelf zit ik te denken over chiptuning en 19 inch lichtmetaal t.z.t. :-)

Laatst bewerkt:

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Stanley en dank voor je uitgebreide voorstelling.
Veel plezier met je Octavia toegewenst!

Japanese Power

Donateur
Jaja. Ik heb er 5 waarvan er nog 3 thuiswonen. En als die meegaan op vakantie dan heb ik ook een dakkoffer nodig. Zelfs op een Kodiaq. O ja. En een fietsendrager voor 3 MTB’s.

Cordoba

Forumguru
Welkom Stanley. Als je gaat tunen zou ik sowieso de schakelpunten van de DSG aan laten passen, maar ook als je niet gaat tunen is dat het overwegen waard, omdat het onkosten kan voorkomen.

Bovenaan Onderaan