Even voorstellen

Hoi,

Sinds vorige week in het bezit van een octavia III elegance businessline full option DSG.
Hiervoor reed ik een Renault Mégane estate GT-Line.
Een zeer grote verbetering. Vooral die DGS is heerlijk :)
Misschien nog een keer over naar 18 inch, maar de standaard 17 inch vind ik ook best mooi.

Groetjes Ronald

20180928_1047196.jpg

Japanese Power

Donateur
Ha Ronald. Welkom bij de club. De vergelijking met de Megane gaat op veel vlakken de mist in. Er zijn teveel verschillen. Veel plezier met je ride!

Johan

Hakar

Donateur
Ronald welkom op dit leerzame forum, zoals @Marcooctavia aangaf.

Als je inderdaad een DGS bak in de auto hebt, ga dan zo spoedig mogelijk op zoek naar een DSG bak, die hoort er in.:D
Een DGS bak, nou ja, Die Gaat Stuk.

Bedankt allemaal, voel me zeer welkom.
Inmiddels twee weken aan het rondrijden en het bevalt meer dan goed!
De eerste aanpassingsplannen zijn gemaakt. De mistlampen omtoveren naar canbus leds, instapverlichting onder de spiegel naar led en misschien de kentekenplaatverlichting naar led.
Verder nog enkele aanvullende chroomaccesoires besteld voor binnen de auto via Ali.

Vandaag de mistlampen en kentekenverlichting omgetoverd naar canbus leds van Ali Express. Tien euro totaal inclusief verzendkosten en het werkt perfect zonder storingen.
Ook nog een leuk accesoiresbakje gescoord voor de middenconsole IMG-20181012-WA0005.jpeg via Ali.

hemi24

Forumguru
Ha Ronald. Welkom bij de club. De vergelijking met de Megane gaat op veel vlakken de mist in. Er zijn teveel verschillen. Veel plezier met je ride!

Johan

Klopt, de Octavia heeft geen elektronische handrem; die ga je missen..! Of zat die niet standaard op de GT-line?

:nailbiting:

Bovenaan Onderaan