Even voorstellen

Logixa

Lid
Hi allemaal

Het is wel zo netjes om jezelf voor te stellen als je in een nieuwe buurt komt, dus bij mij mag het ook niet ontbreken.

Sinds afgelopen vrijdag ben ik de troste eigenaar van een skoda octavia 2014 1.6 tdi businessline (ex-lease auto). Mijn interesses liggen in horlogerie, IT en nu dus ook mijn skoda :jaja:

Als de IT'er zijnde ben ik bij aanschaf al direct gaan kijken naar het updaten van mijn navigatie, POI flitspalen en wat ik nog meer kan doen. Ik kwam al snel in het gedeelte van VAGCOM en heb aanstaande vrijdag al een afspraak bij @Rainesh :maakmegek:

Morgen heb ik ook een afspraak bij een chip tuning bedrijf om mijn skoda zuiniger(meer pk dus maar dat weet vrouwtje niet..) te maken.

Vanuit verschillende horloge fora is het gewoon om je collectie te showen maar met een auto is de collectie natuurlijk niet zo groot, dus dan maar de auto opties :deuk:

Octavia 2014 1.6 tdi
Businessline
- leder bekleding
- Columbus Rns 510 (als ik het goed heb bregrepen)
- stoelverwarming
- stoel massage functie (hij trilt alleen maar, geen luxe S-klasse massage :deuk:)
- bi-xenon lampen (mistlampen ga ik morgen vervangen met halogeen die meer wit/blauw is(ik weet dat het officieel niet mag:angel:))
- LM velgen
- DAB radio
- volgens mij vergeet ik nog 3/4..

Naast dit allemaal heb ik ook een dochter van 9 maanden en een leuke vriendin ;)

Hakar

Donateur
Welkom op dit mooie forum.

Wat me wel verbaasd,
Ik ben nu inmiddels een paar keer de buurt rondgegaan, maar heb de door jou beschreven combinatie nog niet gespot in mijn buurt.;)

Bovenaan Onderaan