Even voorstellen

Hoi allemaal,

Ik ben Rico, 30 jaar en nieuw forum gebruiker hier.

Na jarenlang een lease-auto te hebben gereden nu voor het eerst op zoek naar een eigen auto. Ik heb serieuze interesse in de Yeti, maar ga later vandaag nog even een topicje aanmaken met wat vragen voor ervaringsdeskundige, ik twijfel of het een slimme keuze is, of dat ik vooral een emotie-keuze maak.

Cordoba

Forumguru
Welkom Rico. Als je bij je vragen over de Yeti, ook aangeeft wat je eisen zijn aan de auto, kan dat helpen om óf een geschikt exemplaar te vinden, óf een goed alternatief aan te geven.

Welkom Rico. Als je bij je vragen over de Yeti, ook aangeeft wat je eisen zijn aan de auto, kan dat helpen om óf een geschikt exemplaar te vinden, óf een goed alternatief aan te geven.
Bedankt! Zal het inderdaad even toevoegen aan mijn topic. Ik ben vooral aan het zoek naar een goed onderhouden Yeti vanaf 2011, met max 120k op de teller, het liefst waarvan de dist riem is vervangen. Wensen wat betreft opties zijn parkeersensoren, trekhaak, bluetooth voorbereiding en lmv. Bruin, zilver of zwart. Geen wit in ieder geval.

Budget 10-11k

Antera

Donateur
Van harte welkom en ik hoop dat je hier de info gaat vinden over je toekomstige Yeti. Anders gewoon vragen en dan komt het vast goed

VAG-man

Forumguru
Welkom Rico.
Hoezo een emotionele keuze voor een Yeti?
Vind je het een mooie auto of hou je van verschrikkelijke sneeuwmannen?
Ben benieuwd ;)

Bovenaan Onderaan