Even voorstellen

jabo59

Lid
Beste allen,

Even voorstellen, mijn naam is Jaap. Ben 59 en heb al de nodige auto’s “versleten”. Opgegroeid met VW kever, BMW 700, NSU Typ 110 en diverse Fords, de jaren 60 en 70 toen Skoda's ook nog wat exotisch waren. Mijn eigen vervoermiddelen waren ook Fords div VW’s een Volvo 850 station en sinds een jaar of 20 lease van VW, Seat, Ford Mondeo en thans Mazda 6 station (valt wat tegen, vrij lawaaiig en “bonkig”) en sinds september vorig jaar in bestelling via LM een Kodiaq 1.4 (->1.5) DSG Ambition Business, na een proefrit helemaal enthousiast. Levertijd vlgs dealer: aug 2019. Ik zal dit in het groot bestellingen forum nog melden voor de statistiek.

Jaap

Japanese Power

Donateur
Ha Jaap. Welkom bij de club. Ben benieuwd wanneer in september jij je 1.4 hebt besteld aangezien deze al een behoorlijk tijd niet meer wordt geleverd. Succes met wachten, maar tot die tijd genoeg te lezen hier.

Beauri

Forumguru
Welkom, dat lange wachten was 1 van de redenen voor aanschaf Karoq, maar daar ging
het ook al bijna mis met de levertijd....

Sterkte met het geduld opbrengen:)

jabo59

Lid
Dank allemaal. Heb begrepen van Muntstad dat in september '18 weliswaar alleen de 1.4 kon worden besteld maar dat er dan wel uiteindelijk een 1.5 wordt geleverd, maar ja wanneer.

Bovenaan Onderaan