Even voorstellen

Timmer

Forumguru
:pieker:Hoi allen,

ik ben Steve (of Timmer) en ben sinds vandaag aangemeld op het skodaforum.

ik ben van de regio Mechelen-Leuven in België, en de ook een eigenaar van een officiële VCDS module :)

ik ben sinds ik een eerste auto kocht een VAG-groep fan, met momenteel wegens noodzaak mogelijks een octavia in de aantocht.

Mijn vorige auto's omvatten;
Golf mk2 gti 8v
Golf mk1 1.8 cabrio
Golf mk1 1.4 3 deurs
Polo 6n 1.9d (wat een tegenvaller...)
Golf mk5 1.4 tsi
Passat B6 1.9tdi
Audi A4 2.0tdi
Golf mk6 2.0 gti

Jammer genoeg heeft de laatste het recent begeven (iets let oliedruk en smering die dan niet meer gebeurd) dus ben ik dringend op zoek naar iets nieuw.
Zoals gezegd is mijn oog dit keer op een Octavia 3 FL Combi gevallen, en ik moet eerlijk zijn, ik had eerst iets van; "Skoda?:pieker: Nuja, wel een mooie auto en snel beschikbaar, en het blijft VAG."
Na een testritje had ik echter iets van; "Skoda! :thumbsup:" (ja, reken me hier maar op af :angel:)

Groeten,
Steve

JeSko

Forumguru
Welkom landgenoot! O3 is een prima bak, in se gewoon een goedkopere VW, alleen afwerking, isolatie en laatste tech staat op een wat lager pitje, maar daar is de prijs ook naar. En de verschillen zijn klein, voor een leek zelfs niet merkbaar.

En qua ruimte is Skoda los nummer 1, ongeëvenaard. Ik duwde een diepvries van bijna 2 meter hoogte in men S2, en had nog ruimte over.

Veel plezier hier toegewenst:thumbsup:

Timmer

Forumguru
Bedankt bedankt, kan iemand me trouwens even op weg helpen welke radio dit is?
Ik heb tijdens men testrit niet kunnen bepalen welke radio er nu net in deze wagen zit. Als iemand weet welke dit is...?

919A3163-CDD1-4DA1-9CB1-A7B41C53E243.jpeg

Antera

Donateur
Van harte welkom. Mooie auto history en benieuwd of je in de Skoda gaat vinden wat je zoekt. S6 met zoeken naar de juiste

Timmer

Forumguru
Kogel door de kerk, net gebeld dat ik de octavia neem. En @Antera ik denk wel dat ik met deze even verder kan, ik ben op zoek naar iets meer 'familieruimte', en de mk6 Gti was een 3deurs. Deze heeft het echter wel een jaar te vroeg begeven (in de mate dat 'het begeven' te vroeg kan zijn...) want ik wou pas volgend jaar met het autosalon op zoek naar iets nieuw.

Iig; zodra ze der is, post ik ze wel even... ;)

Timmer

Forumguru
@WhiteSuperB jij niet alleen, ik hoop enkel dat die coronamaatregelen wat soepeler worden, dat ik er ook nog plezier aan kan hebben. Nieuwe auto en enkel woon-werk verkeer ermee doen, is niet mijn bedoeling...
Hopelijk staat ze hier volgende week :)

foxman

Forumguru
Welkom. Ik weet hoe het is te moeten wachten op je nieuwe wagen. Gelukkig mag ik hem zo ophalen.

Verstuurd vanaf mijn GM 6 d met Tapatalk

Bovenaan Onderaan