Even voorstellen

Goedemorgen allemaal,

Bij dezen wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben Patrick, 31 jaar en woonachtig in Culemborg. Bijna getrouwd, bijna vader en 1 hond.
Sinds juli 2019 in bezit van een Skoda Kodiaq 1.5 TSI Ambition.
Het is een lease auto, ik had het geluk dat deze in de "pool" terecht zou komen waardoor ik hem over kon nemen en er wat financiele voordeeltjes aan vast zitten en dus betaalbaar voor mij werd. (lucky basterd)
Nadeeltje, ik heb hem niet zelf kunnen configureren.
Maar ik ben ontzettend blij met deze auto, rijdt fijn, is een ruime auto en mijn wensenlijstje is toch vrij ver afgevinkt.

Inmiddels al wel via de dealer een afneembare trekhaak onder laten zetten, en onderhoud ik contact om te kijken wat er nog meer mogelijk is.

Verder gezien de kleine die op komst is was ik al rond aan het kijken hier naar oplossingen om zowel hond, kind en baggage op een goede manier te vervoeren. Ik wil liever niet onnodig aan een aanhanger/dakkoffer beginnen zolang het niet nodig zou hoeven zijn.

Groeten,
Patrick

Bijlagen

• skoda.png
    skoda.png
    1,9 MB · Weergaven: 24

Okki

Donateur
Welkom Patrick

Als het mij lukt om in een Rapid met 4 man en baggage (zonder dakkoffer of aanhanger) op vakantie te gaan.....moet dat met een Kodiaq sowieso lukken lijkt me.....

Dank allen.

@Okki Moet inderdaad wel goedkomen, maar gezien ik dacht aan een scheidingsrek en divider, en de skoda shop die op de een of andere manier niet voor de kodiaq heeft, was ik hier tercht gekomen. (althans de lengte richting dan, en weet ook niet of de leasemaatschappij van boorgaten houdt)
Maar zoekt en gij zult vinden, dus ik heb die optie nu volledig uitgekristaliseerd. Alternatief is een hondendeken die niet de hele achterbank beslaat, zodat het zitje gewoon kan staan. Alleen met een golden retriever die alles en iedereen lief vind, weet ik niet of je die naast de kleine op de achterbank moet zetten.
Qua vakantie zal het ook voorlopig niet met de tent zijn, dus dat scheelt ook wat ruimte.

Okki

Donateur
Gevonden....is wel de derde zitrij maar het gaat om het idee. Plankje zou wat hoger kunnen..dan kan je hond en kind fysiek scheiden...

2A13481F-C1CC-4643-881B-B1EB958251F1~2.jpeg

Welkom.

Is de hond er óók bijna, of al helemaal?
Dank je, en de hond loopt hier al een half jaar rond.

Ik kan mij herinneren dat er hier iemand van het forum zelf een soort afscheiding op de achterbank heeft gemaakt. Een wat hoger schot van plaatmateriaal wat hij klem zet tussen de zitplaatsen.

Ja daar heb ik ook aan zitten denken, het rek of een bench zijn best prijzig, en met het rek is het ook weer specifiek voor de Kodiaq. deze DIY ziet er zeker netjes uit. Het brengt zeker op ideeën.

Gelukkig heb ik nog een aantal weken.

Bovenaan Onderaan