Even voorstellen

Miki

Lid
Hallo, Ik ben Francis. Wij staan op het punt om een Skoda Karoq aan te kopen. Mijn vrouw en ik kunnen nog niet beslissen of we het kleur Lava blue of Race blue gaan nemen. Kunnen jullie ons misschien helpen door de voor -en de nadelen op te sommen ? Alvast bedankt !

MaxN

Donateur
Welkom op het forum.
Beide mooie kleuren. Avondje voor zitten met een drankje en een hapje en een keuze maken.

Miki

Lid
Ik wil mijn vrouw gerust laten kiezen, maar wie moet hem poetsen ?????
We willen weten hoe gevoelig beide kleuren zijn aan vuil, krassen. Onze vorige (huidige) wagen, een berlingo is in een soort beige en steeds kreeg ik van mijn moeder de opmerking: "die wagen is toch altijd mooi gepoetst" terwijl het al maanden geleden is.
:maakmegek:

Okki

Donateur
Mijn vrouw heeft de kleur ook gekozen: ik wilde Racing Blue of Wit...ze heeft Cappuccino Beige gekozen.

Waarschijnlijk omdat ze hem dan niet zo vaak hoeft te wassen...

(oh...ik ken haar al 27 jaar....ze heeft in die tijd 1x een auto gewassen, en dat was nog haar eigen auto ook)

Dus.......ik zou Race Blue nemen.....

DieselTDi

Forumguru
Welkom.

En kleur bepalen zou ik niet via de pc doen. Ff langs de dealer om voorbeeld in t echt te zien

Antera

Donateur
Van harte welkom. Keuzestress is lastig. Maar de kleur is iets wat je zeker zelf moet bepalen. Jullie moeten erin rijden en moeten er tegenaan kijken als hij voor de deur staat. Mooi dat de keus op de mooi lavablue is gevallen. Vind dit persoonlijk de mooiste kleur tussen jullie keuzes

Bovenaan Onderaan