Even voorstellen

Hallo ik ben Rogier en woon in Nederland, vrouw, 3 kids (leeftijd 12-17), hond en kat.

Op dit moment rij ik een Opel Zafira. Kort geleden meldde mijn werk dat het tijd was voor een nieuwe leaseauto (was even vergeten dat modeljaar 2016 natuurlijk al in 2015 was aangeschaft en dus 5 jaar oud is). Dan krijg je ook een hogere bijtelling omdat de korting van 20% vervalt en weer 25% wordt. Hoog tijd voor een nieuwe auto dus, vooral geleverd voor de zomervakantie 2021.

Ik wil een ruime auto met veel functionaliteit. Ik ben na vergelijken (o.a. Kia Sorento, VW Tiguan Allspace, SEAT Tarraco, Peugeot 5008, Renault Grand Scenic) uitgekomen op de Skoda Enyaq of de Skoda Kodiaq.
De Enyaq valt voor nu af door de lange levertijd. Het wordt dus een Kodiaq; ben nu bezig met de laatste opties en intensief dit forum aan het lezen.

Dank alvast voor alle nuttige informatie!

leon-cupra

Forumguru
Welkom.

hoe lang moet je maar wachten op de kodiaq? Vroeger was de levertermijn enorm lang op de kodiaq. Teken dat de populariteit aan het dalen is van de kodiaq?

hemi24

Forumguru
Alvast van harte welkom!
En natuurlijk veel plezier met de voorpret en het wachten op de uiteindelijke levering.

Bovenaan Onderaan