Even voorstellen:

Goedemiddag forumleden,

ik ben Erik, 29 jaar, en sinds kort eigenaar van een Fabia Combi 1.4 (68pk) uit 2002. Het is mijn tweede auto, hiervoor reed ik in een Renault Kangoo 1.4 uit 1999. Er stond al 250.000 km op de teller en ik was al enige tijd aan het kijken naar een leuke Skoda. Omdat ik een tijdje in Tsjechië heb gewoond, heb ik een bepaalde sympathie voor dat land gekregen en dus ook voor de producten die er vandaan komen. Daarnaast vind ik het gewoon erg mooie auto's. Ooit hoop ik een mooie Octavia te kunnen kopen, maar dat bleek, binnen de eisen die ik stelde aan een auto, financieel helaas niet haalbaar.

Verder: sinds 4 maanden gelukkig getrouwd, al woont en werkt mijn kersverse vrouw tegenwoordig in Moskou, woonachtig in Den Haag en werkend bij het Ministerie van Justitie. Sinds klein jongetje al liefhebbers van auto's, al ontbreekt het mij aan enige technische kennis. Daarom ben ik blij dat ik dit forum vond!

Groet,
Erik

Fabia

† In Memoriam
желанный (Welkom) op dit gezellige en informatieve forum. Je vriendin zit wel erg ver weg zeg. Zie je haar nog wel eens?

Dank! Ik zie mijn vrouw gemiddeld één keer in de drie weken, dus die periodes zijn nog redelijk te behappen. Ideaal is anders, maar ik troost me maar met de gedachte dat het maar tijdelijk (1 à 2 jaar) is...

joergarms

Senior Member
Welkom hier.
In de periodes dat je je vrouw niet ziet, kom dan gewoon wat vaker op ons forum:baby012:
Dan gaat de tijd gewoon iets sneller.

Bovenaan Onderaan