kcj
Actief lid
Zoals je kan lezen woon ik in België (Kempen), samen met mijn vriendin en zoon van 11 1/2 jaar.
Ongeveer een jaar geleden ben ik op deze site beginnen lezen.
Reden : de lancering in België van de Skoda Roomster.
Een speciaal model en deze zou eventueel in aanmerking komen als "familiewagen", omdat we (ik, vrouw en kind van (toen) 10 1/2 jaar) een beetje meer ruimte nodig hadden in onze auto's.
Mijn Lancia Y zou ik blijven houden en vrouw wil toch om de 4 à 5 jaar een nieuwe auto kopen (auto toen : Peugeot 206 CC 1.6 16v).
M.a.w. : ik mag alles uitpuzzelen, zij kiest (en betaalt). Goed geregeld, vind ikzelf .
Eind april uiteindelijk besteld, belofte (en voorwaarde om een Roomster te kopen) was dat de levering begin juli zou gebeuren.
En dat is netjes uitgekomen.
Zodoende hebben we de Roomster nog kunnen "inrijden" (roderen) voordat we er mee op vakantie vertrokken. Met caravan erachter.
Ik heb me op deze site "lid" gemaakt eind juli en dit is mijn tweede "posting".
Vermoedelijk zal je me vooral op het Roomster forum vinden.
Koen
Ongeveer een jaar geleden ben ik op deze site beginnen lezen.
Reden : de lancering in België van de Skoda Roomster.
Een speciaal model en deze zou eventueel in aanmerking komen als "familiewagen", omdat we (ik, vrouw en kind van (toen) 10 1/2 jaar) een beetje meer ruimte nodig hadden in onze auto's.
Mijn Lancia Y zou ik blijven houden en vrouw wil toch om de 4 à 5 jaar een nieuwe auto kopen (auto toen : Peugeot 206 CC 1.6 16v).
M.a.w. : ik mag alles uitpuzzelen, zij kiest (en betaalt). Goed geregeld, vind ikzelf .
Eind april uiteindelijk besteld, belofte (en voorwaarde om een Roomster te kopen) was dat de levering begin juli zou gebeuren.
En dat is netjes uitgekomen.
Zodoende hebben we de Roomster nog kunnen "inrijden" (roderen) voordat we er mee op vakantie vertrokken. Met caravan erachter.
Ik heb me op deze site "lid" gemaakt eind juli en dit is mijn tweede "posting".
Vermoedelijk zal je me vooral op het Roomster forum vinden.
Koen