Even voorstellen!

Aangepast 1.jpg Aangepast 2.jpg Afgeleverd 1.jpg Afgeleverd 2.jpg Hallo mede Skoda liefhebbers!

Ik ben sinds 2 maanden trotse eigenaar van een Skoda Octavia Combi 1.8Tsi DSG in de kleur race blue metallic. Enerzijds gekozen voor de ruimte, gezien wij een gezin zijn met een kleuter, een peuter en een hond. Anderzijds gekozen voor deze uitvoering vanwege het vermogen en de luxe, vorige auto was een Opel Astra 1.4T met 120 pk, dus enig verschil :). Zal zo wat foto's toevoegen, heb het volgende al aangepast;

-Skoda emblemen achterzijde verwijderd
-Skoda logo's voor + achter in kleur race blue (via Kopacek)
-Grille voorzijde in zwart glans

Als het goed is worden vandaag de 18" Vega velgen gemonteerd, was nog een hele klus om die set ergens vandaan te kunnen halen. Dankzij Bosman banden service uit Born uiteindelijk toch nog ergens een nieuwe set op de kop kunnen tikken. Vervolgens wil ik de ramen vanaf B-stijl nog extra laten blinderen, want af-fabriek is ook maar minimaal.. Verder zou ik graag nog de interieur delen willen laten wrappen (rondom DSG bak, deksel lader telefoon en omlijsting climate control). Heb al een poging gewaagd om e.e.a. los te krijgen maar vooralsnog geen succes, dus even kijken hoe we dat gaan doen, iemand tips?

Groeten van René uit Sittard.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan