Sjoda Octaaf
Actief lid
Goedendag,
Mayco, uit omgeving Flevoland.
Nadat mijn citroen C4 5drs. vtr uit 2005 opgereden was met 225000km en versnellingsbak probleem,
was een zoek tocht uitgezet naar een Stationwagen.
Lekker ruim voor de Kite/surfspullen, en ja oog op de toekomst met vriendin anders het het geen familie wagen.
Waarbij ik oogde voornamelijk naar Peugeot sw 308,508, Ford mondeo station, Opel Astra tourer.
Tot iemand mij tipte over de Skoda Octavia om eens naar kijken, verrassend dat ik was toen ik erin zat.. stil en ruim, handige snufjes.
Zoek tocht naar een Skoda Octavia combi,
Sinds kort een gelukkige bezitter geworden van een Skoda Octavia Combi 3 FL, 1.4 (150pk) bj 2017 met een business style tech pakket erop.
Een nette onderhouden ex-lease wagen, met 133000Km op de klok.
Zelf ga ik gemiddeld max 8000km p.j. rijden, meeste korte ritjes woon-werk, lange ritten richting kustlijn of vakantie.
Wel nog even 2 weken wachten voor aflevering, de foto's volgen nog.
Maar ondertussen op deze forum diverse dingen gezien en gelezen erover.
En de lichte nette styling zal zeker verder gaan komen op den duur als :
- Led interieur en exterieur.
- tsi motor cover.
- Motorkap gasveren, isolatie motorkap.
- Pipercross inlegfilter.
- Embleem logo veranderen.
- sunniboy, voor de licht getinte ramen achter om iets donker maken voor buiten af.
- 18" zomervelgen, huidige 18"hebben veel stoeprand schade. Daarop komen de winterbanden eromheen.
- En wellicht als laatste 1.4 gaan kietelen als ik het nodig vind naar 180pk.
Zo te zien zal ik zeker geen spijt krijgen van deze wagen keuze.
En zo ja, dan deel ik mijn problemen graag erover om het oplossen of de styling ervan.
Met vriendelijke groet, Mayco
Mayco, uit omgeving Flevoland.
Nadat mijn citroen C4 5drs. vtr uit 2005 opgereden was met 225000km en versnellingsbak probleem,
was een zoek tocht uitgezet naar een Stationwagen.
Lekker ruim voor de Kite/surfspullen, en ja oog op de toekomst met vriendin anders het het geen familie wagen.
Waarbij ik oogde voornamelijk naar Peugeot sw 308,508, Ford mondeo station, Opel Astra tourer.
Tot iemand mij tipte over de Skoda Octavia om eens naar kijken, verrassend dat ik was toen ik erin zat.. stil en ruim, handige snufjes.
Zoek tocht naar een Skoda Octavia combi,
Sinds kort een gelukkige bezitter geworden van een Skoda Octavia Combi 3 FL, 1.4 (150pk) bj 2017 met een business style tech pakket erop.
Een nette onderhouden ex-lease wagen, met 133000Km op de klok.
Zelf ga ik gemiddeld max 8000km p.j. rijden, meeste korte ritjes woon-werk, lange ritten richting kustlijn of vakantie.
Wel nog even 2 weken wachten voor aflevering, de foto's volgen nog.
Maar ondertussen op deze forum diverse dingen gezien en gelezen erover.
En de lichte nette styling zal zeker verder gaan komen op den duur als :
- Led interieur en exterieur.
- tsi motor cover.
- Motorkap gasveren, isolatie motorkap.
- Pipercross inlegfilter.
- Embleem logo veranderen.
- sunniboy, voor de licht getinte ramen achter om iets donker maken voor buiten af.
- 18" zomervelgen, huidige 18"hebben veel stoeprand schade. Daarop komen de winterbanden eromheen.
- En wellicht als laatste 1.4 gaan kietelen als ik het nodig vind naar 180pk.
Zo te zien zal ik zeker geen spijt krijgen van deze wagen keuze.
En zo ja, dan deel ik mijn problemen graag erover om het oplossen of de styling ervan.
Met vriendelijke groet, Mayco