X040X
Actief lid
Hoihoi,
Ik ben Pascal, 44 jaar uit zuid oost noord brabant.
Na 3 jaar, als 'even wat anders' auto een Toyota C-HR, gereden te hebben mag ik weer terug naar mijn oude vertrouwde Octavia. Hiervoor een 3 jaar een O2C en 4 jaar een O3C gereden waar ik toch echt heimwee naar had.
Na een zoektocht van 10 minuten, vanwege alle ellende met levertijden, midden juni 2022 een voorraadmodel gevonden te hebben in de vorm van een O4C 1.4 PHEV Sportline Business mag ik 'gegarandeerd' eind augustus 2022 rijden is me verteld.
Kortom: ik hoop dat die 'garantie' ook waargemaakt gaat worden en ik snel weer kan genieten van een nieuwe Octavia. De C-HR heeft zijn werk prima gedaan maar de ICT infrastructuur van Toyota is van ver voor de tijd van de Commodore 64. Wat een drama is dat. 3 minuten voordat je je navi fatsoenlijk kan bedienen, zonder MP3tags zijn je audio bestanden onvindbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan.......
It's good to be back!
Ik ben Pascal, 44 jaar uit zuid oost noord brabant.
Na 3 jaar, als 'even wat anders' auto een Toyota C-HR, gereden te hebben mag ik weer terug naar mijn oude vertrouwde Octavia. Hiervoor een 3 jaar een O2C en 4 jaar een O3C gereden waar ik toch echt heimwee naar had.
Na een zoektocht van 10 minuten, vanwege alle ellende met levertijden, midden juni 2022 een voorraadmodel gevonden te hebben in de vorm van een O4C 1.4 PHEV Sportline Business mag ik 'gegarandeerd' eind augustus 2022 rijden is me verteld.
Kortom: ik hoop dat die 'garantie' ook waargemaakt gaat worden en ik snel weer kan genieten van een nieuwe Octavia. De C-HR heeft zijn werk prima gedaan maar de ICT infrastructuur van Toyota is van ver voor de tijd van de Commodore 64. Wat een drama is dat. 3 minuten voordat je je navi fatsoenlijk kan bedienen, zonder MP3tags zijn je audio bestanden onvindbaar en zo kan ik nog wel even doorgaan.......
It's good to be back!