Even voorstellen

Hoi!

Kevin, 30+ inmiddels en woon in Rosmalen. 3 jaar geleden mijn 1e skoda aangeschaft, een citigo! Kort daarna wilde ik wat groter, dat werd een fabia (nieuw) model 2020. Echt een gruwelijke bak, sport business, geweldig mooi leerstuur, sportstoelen.

Die heb ik vandaag ingeruild. Voor een Rapid, 2016 (ouwelullen grijs) 1.2 90 pk versie. Beetje een downgrade, maar ik wilde zo graag een DSG en iets grotere auto. Ocatavia is jong gebruikt te duur voor mij momenteel. De scala was te veel bij betalen, maar die had ik heel graag gehad.

Droom auto, superb of Karoq.

Deze auto zitten wel wat things to do aan. Ik zit op 17" velgen te wachten. Het stuur is leder, maar het liefste wil ik mijn "eigen" sportsstuur van de fabia er terug op.
Toen ik het aan de verkoper vroeg had die niet echt antwoord... Misschien dan binnekort maar bij service proberen. Sport pedalen liggen eronder. Nieuwe pook zou ik ook graag willen. En helaas kwam ik erachter ( terwijl ik goed gekeken had tijdens de proefrit ) dat er een klein brandgaatje in de bestuurder stoel zit.

Verder heb ik de navi kaart bijna geupdate!

Al met al een things to do en wellicht word het mijn eerste familie wagen.
Ik blijf in ieder geval nog heel lang skoda fan!

Groetjes!

Bovenaan Onderaan