Even voorstellen!

JeSko

Forumguru
Damn wat een unieke kleur!! Ben er zo ooit nog maar eentje tegengekomen, schitterend. Ook een vroege O3 VRS net zoals mijne, welkom en veel plezier ermee, benieuwd naar de aanpassingen en je topic hier alvast :)

skooooooda

Senior Member
Damn wat een unieke kleur!! Ben er zo ooit nog maar eentje tegengekomen, schitterend. Ook een vroege O3 VRS net zoals mijne, welkom en veel plezier ermee, benieuwd naar de aanpassingen en je topic hier alvast :)
Dankje! Ik wil voor nu de auto verlagen en rieger goodies toepassen. Op lange termijn kan er van alles gebeuren :)

JeSko

Forumguru
Das al een hele mooie start!! Ik kan je al zeggen dat met een stage 1 of zelfs 2 van een best rappe auto naar een echt agressief kanon gaat :D pure fun.

skooooooda

Senior Member
Zeker! Ik wil eigenlijk meteen ook dat het geluid wat sportiever wordt, maar ik hoor hier en daar dat de standaard einddemper van deze auto’s eigenlijk al goed genoeg zijn in combinatie met een downpipe. Dus ik denk dat ik eerst een downpipe & intake haal en daarna meteen voor een Stage 2 ga. Meerdere vliegen in een klap haahahaha

JeSko

Forumguru
Beste voor een stage 2 is wel een volledige lijn, de auto gaat met de standaard lijn niet voldoende flow hebben, maar downpipe doet heel veel ja, ik zit met stage 2 en DSG aanpassingen op 355 pk en 510 nm koppel, als dat je doel is kan je best de volledige lijn doen, Remus met kleppen is een mooi systeem.

skooooooda

Senior Member
Oh! Ik dacht dat dat wel mee viel. Hoorde bij de Golf 7 Gti’s dat de standaard einddemper juist heel goed is voor flow. Dan maar eens kijken naar Remus systemen. Bedankt voor je tip!

Tomtomm

Senior Member
Wat een lekker kleurtje zeg, zag op fb ook al wat mooie foto's voorbij komen op de skoda pagina.
Heerlijk een keertje geen zwart, wit of grijs..

skooooooda

Senior Member
Dank jullie wel allen! Kleur is inderdaad origineel. Ik heb het nog nooit eerder gezien wat het daarom ook zo uniek maakt :) Daarom ook meteen de knoop doorgehakt en het overgenomen!

JeSko

Forumguru
@skodafora

Dan hebben ze hem idd wel heel goed gewrapped, inclusief binnenzijde deurstijlen scharnieren etc etc, anders zie je het heel snel hoor.

Originele kleur heet trouwens sprint yellow, kwam vaker voor op de O1 VRS dan op de latere VRS'n, deze is echt uniek.

Bovenaan Onderaan