Even voorstellen

Hallo iedereen, ik ben Edwin en heb mij hier laatst geregistreerd omdat ik sinds kort een Skoda Scala heb.

Ben sinds april eigenaar van een Skoda Scala 1.0 TSI met DSG uit 2019 (MJ 2020), met circa 73K kilometers op de teller. Ik had hiervoor een VW Golf 5 TDI waar ik 9 jaar en 9 maanden voornamelijk de woon-werk km's mee gereden heb. Zocht een benzine auto en een met de Golf qua formaat vergelijkbare auto. Uiteindelijk op een Scala gestuit en erg verrast hoeveel ruimte er in zit.

Onlangs al bij de dealer geweest om de verouderde software van het MIB3 infotainment te laten updaten en bij een tuner geweest om de DSG te laten chippen. Verder zou ik graag nog wat aanpassingen met VCDS doorgevoerd willen hebben om een aantal opties beschikbaar te krijgen. Lijkt me middels dit forum leuk om ervaringen met jullie te kunnen delen en waar nodig informatie te kunnen ophalen.
Inmiddels met één van forumleden al een prettig contact gehad.

Groeten, Edwin
 

Herperduin

Forumguru
Welkom. Scala stond ook op mijn verlanglijst samen met een OC3 en is uiteindelijk de OC3 geworden. Scala gewoon een heel mooie verschijning! Veel plezier ermee. De gewenste wijzigingen kan je o.a. bij de eerste die reageerde op je post laten doen :thumbsup:
 
Bovenaan Onderaan