Even voorstellen.

Ilja1974

Nieuw lid
Hallo,
Hierbij wil ik mij even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Ilja en ben woonachtig in Hoorn.
Sinds een week zijn we de eigenaar van een Octavia Combi 1.5 TSI automaat van 2020.
Daarvoor heb ik 6 jaar in een Volkswagen T4 Multivan camper busje gereden maar aangezien sinds we een aantal
maanden ook een caravan werd het tijd voor wat anders.
De eerste week is goed bevallen al moet de auto even terug ivm de rooklucht die in de auto hangt.
Verder valt mij wel op dat ze bij Skoda wel wat slagen ze hebben gemist wat gebruiksvriendelijkheid betreft.
Ik doel bv op het niet duidelijk in de handleiding aangeven welke olie er in gaat of welke lampjes waar in gaan etc.
Maar ook het gebruik van de board computer en de connectiviteit van de diverse delen.
De auto staat voor de deur en heeft goed contact met de wifi en is aangesloten op mijn telefoon via bt en of via de kabel maar als de Skoda Connect wil laten lopen of de software wil updaten dan gebeurt er niks..
Maar ook het updaten van de navigatie is daar een mooi voorbeeld van, gezien de vele topics hier over.
Dat zou eigenlijk via de wifi of je telefoon moeten kunnen.
Ik ben er ook al even mee aan het stoeien geweest zonder het gewenste resultaat en dan volg ik netjes de handeling en heb er ook de diverse filmpjes over bekeken…
Ik duik daar nog wel verder in de komende dagen.
Verder gaan er t.z.t. OSRAM Nightbreaker lampen in ook al is de lichtopbrengst niet slecht maar de lampen bevallen mij erg goed tov de gewone lampen.
Groet,
Ilja
 
Bovenaan Onderaan