Even voorstellen....

Goedenavond,

ik zal mezelf eerst even voorstellen hier. Ik ben Ronald, ben 19 jaar en kom uit het Westland. Ik ben zelf in het bezit van een Seat Ibiza uit 2007.

De reden dat ik mij hier aanmeld is omdat mijn ouders 3 weken geleden een Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Tour hebben besteld. Ik lees hier al wat langer mee en heb al vele positieve dingen over de O2 gelezen, dus ben zeer benieuwd en kan ook niet wachten tot hij er is.

Op dit moment rijden we een Huyndai Tucson uit 2005, hele fijne wagen maar we wilden eens wat anders en ik heb ze eigenlijk richting Skoda gepushed zegmaar. Een andere kandidaat was de Kia Cee'd SW, reed ook goed maar de stoelen van de O2 zitten toch wel een heel stuk beter. En daarbij heb ik ook toch wel iets meer vertrouwen in de Skoda. Alhoewel de Hyundai het ook uitstekend doet, en Kia en Hyundai natuurlijk één pot nat zijn.

Ik ben dus eigenlijk al lid van de VAG en binnenkort m'n ouders ook....nou ja genoeg gepraat....nog een paar foto's voor de geinteresseerden.

fotosf.jpg

fotosf2.jpg

fotosf3.jpg

fotosf4.jpg

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het leerrijke forum. Ik heb hier al veel bijgeleerd.
Zoals Felicia Peter aangeeft , Hobby fotograaf ? Want het is precies allemaal goed uitgekiend waar je je foto's nam.

Bovenaan Onderaan